網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月25日 星期一

鄧智偉認同高Ling活動範圍近:多啲發展吓 __,高Ling,鄧智偉,高海寧,

鄧智偉一開頭講Ling時都幾有耐性,仲識講笑話可以同佢可以發展吓。next1/1pre鄧智偉仲話Buy高Ling呢類型女神。next1/1pre但後來講到係咪同居時,鄧智偉就顯得煞有介事,仲有啲躁底。next1/1pre鄧智偉死撐話同高Ling唔熟。next1/1pre做咩咁火啫?next1/1pre鄧智偉next1/1pre高海寧(資料圖片)next1/1pre音樂創作人、前無綫音樂總監鄧智偉出 ...


鄧智偉一開頭講Ling時都幾有耐性,仲識講笑話可以同佢可以發展吓。

next 1/1 pre

鄧智偉仲話Buy高Ling呢類型女神。

next 1/1 pre

但後來講到係咪同居時,鄧智偉就顯得煞有介事,仲有啲躁底。

next 1/1 pre

鄧智偉死撐話同高Ling唔熟。

next 1/1 pre

做咩咁火啫?

next 1/1 pre

鄧智偉

next 1/1 pre

高海寧(資料圖片)

next 1/1 pre

音樂創作人、前無綫音樂總監鄧智偉出席活動,講到與藝人高海寧(高Ling)拍拖與同居(相關新聞: http://goo.gl/LLUcyP ),而高Ling接受訪問時曾表示欣賞音樂才子一事,鄧智偉笑言:「所以呢?其實私人嘢一向唔多講,我美國啱啱返嚟,多謝你哋啲相影得咁靚,亦多謝你哋話我知!我同佢嘅活動範圍咁近,咁我嚟緊多啲留香港,多啲留喺Lobby同停車場發展吓。」

死撐冇同居

問到是否拍拖?鄧智偉表示:「唔係架嘛,我想澄清我個造型唔係鬼鬼竄竄,返屋企啫,係新造型嚟,因為我代理咗啲波鞋同運動衫返嚟。(送畀高Ling着?)都可以,我都送畀好多藝人着。」問到是否同居?鄧智偉仍死撐說:「唔會(鍾意高Ling呢類型?)女神個個都鍾意。」講到高Ling泊月租車位時,鄧智偉表示:「我都冇車,亦冇車牌。(高Ling有,咪得囉。)哈哈哈…」

提緋聞黑面發忟憎

鄧智偉聲稱同高Ling不熟,但講到兩人出入同一座、同一層單位時,本來表現輕鬆的鄧智偉即顯得煞有介事:「點會呀?都話Lobby同停車場咯。(怕唔怕畀人撞見同一層樓出現?)點會?咁唔得嘅,唔可以咁樣!」問到是否送玫瑰花賀高Ling生日?鄧智偉即顯得忟忟哋:「咩呀…我探病架!咁啱啫。」講到與高Ling傳出緋聞後,見面可會感尷尬?鄧智偉即黑面說:「見到先啦…得唔得吖啲答案?」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!