網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月11日 星期四

鍾楚紅守財 [壹週刊 - 1353] __,鍾楚紅,M1,

同你吟一吟鍾楚紅守財早個禮拜,《壹》仔喺ifc見到鍾楚紅行超市,喺凍櫃見到啲啱season嘅提子,攞上手驗屍咁驗,又搵吓邊份會再靚啲,但搞咗一輪,最終都係唔買!之後紅姑又走咗去望吓啲乾葱蒜頭,不過諗咗一陣,都係兩手fingfing離開。記得有二五同八珍講過,紅姑喺啲相熟鋪頭買嘢,會恃熟賣熟,要求退貨攞番錢,大型超市冇呢支歌唱,就更加要思前想後。想賺佢錢,冇咁易!行完超市,是日決定唔使錢嘅鍾楚紅搭扶 ...


同你吟一吟

鍾楚紅守財

早個禮拜,《壹》仔喺 ifc見到鍾楚紅行超市,喺凍櫃見到啲啱 season嘅提子,攞上手驗屍咁驗,又搵吓邊份會再靚啲,但搞咗一輪,最終都係唔買!

之後紅姑又走咗去望吓啲乾葱蒜頭,不過諗咗一陣,都係兩手 fing fing離開。

記得有二五同八珍講過,紅姑喺啲相熟鋪頭買嘢,會恃熟賣熟,要求退貨攞番錢,大型超市冇呢支歌唱,就更加要思前想後。想賺佢錢,冇咁易!

行完超市,是日決定唔使錢嘅鍾楚紅搭扶手電梯落地下等司機接。

睇完生果再走去睇吓蒜頭薯仔,不過都係運吉。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!