網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月20日 星期六

方力申父親做手術 鄧麗欣勁擔心 __,方力申,鄧麗欣,

小方透露其父親剛做完手術,搞到Stephy都表示擔心,仲話會帶阿媽去做身體檢查。next1/1preStephy對於小方甫情人節拖手相同發表愛的宣言,表示冧爆。next1/1preStephy話唔單止佢冧,連啲粉絲都冧爆。next1/1preStephy仲爆小方平日好少講愛的宣言,睇嚟小方以後真係要講多啲先得喇!next1/1pre小方情人節當日在微博上載與Stephy之前到西藏的拖手照。next ...


小方透露其父親剛做完手術,搞到Stephy都表示擔心,仲話會帶阿媽去做身體檢查。

next 1/1 pre

Stephy對於小方甫情人節拖手相同發表愛的宣言,表示冧爆。

next 1/1 pre

Stephy話唔單止佢冧,連啲粉絲都冧爆。

next 1/1 pre

Stephy仲爆小方平日好少講愛的宣言,睇嚟小方以後真係要講多啲先得喇!

next 1/1 pre

小方情人節當日在微博上載與Stephy之前到西藏的拖手照。

next 1/1 pre

小方仲寫埋愛的宣言添!

next 1/1 pre

楊愛瑾(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人方力申為太陽娛樂春茗與J.Arie做大會司儀,小方跟女友鄧麗欣(Stephy)一齊受訪,談到小方日前農曆生日,透露其父親剛做完手術,問到方父病情,小方說:「多咗啲唔應該有嘅嘢,切除啦。(係咪腫瘤?)唔講咁多,之前真係擔心,唔係都唔會話農曆生日願望啦。」他表示以往都多時間陪父親,問到Stephy會否擔心未來老爺?她說:「都擔心,仲提醒我要帶阿媽去做身體檢查,因為佢幾年都冇做。」

畀愛的宣言冧爆

情人節當日小方在微博上載與Stephy之前到西藏的拖手照,還發表愛的宣言,問是否好冧?Stephy笑說:「好冧,唔止我冧,其他人都好冧(指粉絲),小方好少講呢啲,呢張相喺西藏高原影,好有意義,啲人見小方post張相都戥我開心,以為我有喜訊。」

未收到楊愛瑾喜帖

談到有指Stephy的好姊妹楊愛瑾(Miki)派喜帖,Stephy傻笑說:「係咩,我未收到。都係時候,都大個女。(你做姊妹?)到時佢好似唔喺香港搞,但我未收到消息。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!