網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月24日 星期三

扮分手 何超蓮翻兜吳克群過夜 __,何超,何超蓮,超蓮,何超儀,

曾經,「至索千金」何超蓮話過「不會記恨,要往前走」,點知...同超蓮分手後,抽水話自己猴年好孤單嘅吳克群,查實一啲都唔孤獨;猴年有女,有房,有cake,有糖,吳克群身邊有女扮單身,但,好戲在後頭。原來重點係接同樣身在台灣嘅超蓮,雖然前度面口唔多好,但都願意坐上吳克群座駕。其後,吳克群仲攬住「紅都面晒」嘅超蓮返屋企,兩人共處一室9個鐘後,換咗衫嘅何超蓮同未知係前度定現任嘅吳克群一齊落樓,好似雨過天青 ...




曾經,「至索千金」何超蓮話過「不會記恨,要往前走」,點知...

同超蓮分手後,抽水話自己猴年好孤單嘅吳克群,查實一啲都唔孤獨;猴年有女,有房,有cake,有糖,吳克群身邊有女扮單身,但,好戲在後頭。

原來重點係接同樣身在台灣嘅超蓮,雖然前度面口唔多好,但都願意坐上吳克群座駕。其後,吳克群仲攬住「紅都面晒」嘅超蓮返屋企,兩人共處一室9個鐘後,換咗衫嘅何超蓮同未知係前度定現任嘅吳克群一齊落樓,好似雨過天青咁,當日誓神劈願嘅「永遠記住分開的那一刻,你給我留下的最後印象」呢?

鍾意就快D Share啦!