網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月24日 星期三

香香亞男做伴娘姊妹 鍾嘉欣揀定大肚婚紗 __,香香,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,岑麗香,

鍾嘉欣陀5個月登台,個肚已經凸到咁,唔怪得佢籌備婚禮之餘,同時,趕住搵大肚婚紗。雖然嘉欣BB係有餡先趕住結婚,不過「處女黨」依然為黨員喜事高興,仲唔多謝黨?為今次婚禮擔任伴娘嘅岑麗香,早喺16號已經飛過溫哥華,幫好姊妹籌備婚禮之餘,亦順便探埋男友;而「姊妹」李亞男就啱啱喺澳洲同老公王祖藍慶祝完情人節,慶祝完就飛過加拿大幫手好姊妹嘅人生大事。BB心知自己見晒肚冇得遮,所以已經向婚紗店老闆娘兼老友胡杏 ...




鍾嘉欣陀5個月登台,個肚已經凸到咁,唔怪得佢籌備婚禮之餘,同時,趕住搵大肚婚紗。雖然嘉欣BB係有餡先趕住結婚,不過「處女黨」依然為黨員喜事高興,仲唔多謝黨?

為今次婚禮擔任伴娘嘅岑麗香,早喺16號已經飛過溫哥華,幫好姊妹籌備婚禮之餘,亦順便探埋男友;而「姊妹」李亞男就啱啱喺澳洲同老公王祖藍慶祝完情人節,慶祝完就飛過加拿大幫手好姊妹嘅人生大事。

BB心知自己見晒肚冇得遮,所以已經向婚紗店老闆娘兼老友胡杏兒問定大肚婚紗價錢,另外,亦上網睇埋其他婚紗晚裝,一生人靚一次,有咗都係咁話


鍾意就快D Share啦!