網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月28日 星期日

鍾麗緹主動做老細 嫩口男友陪天倫樂 __,鍾麗緹,鍾麗,

因為喺內地拍《如果愛》,45歲鍾麗緹撻著型男阿Shawn(張倫碩),即使對方細自己足足12年,雙方依然打得火熱,早排仲留喺香港過情人節。情人節第二日,鍾麗緹帶埋兩個囡囡去Zara揀童裝,原來阿Shawn同埋親友一早喺入面行住等。媽咪揀衫,兩個囡就幫手抽住袋戰利品,分工合作有晒默契。行咗半個鐘之後,成班人再轉戰莎莎掃化妝品,陪女人買嘢係悶啲嘅,Shawn企喺門口照顧老人家同小朋友,等了又等,佢試過幾 ...




因為喺內地拍《如果愛》,45歲鍾麗緹撻著型男阿Shawn(張倫碩),即使對方細自己足足12年,雙方依然打得火熱,早排仲留喺香港過情人節。

情人節第二日,鍾麗緹帶埋兩個囡囡去Zara揀童裝,原來阿Shawn同埋親友一早喺入面行住等。媽咪揀衫,兩個囡就幫手抽住袋戰利品,分工合作有晒默契。行咗半個鐘之後,成班人再轉戰莎莎掃化妝品,陪女人買嘢係悶啲嘅,Shawn企喺門口照顧老人家同小朋友,等了又等,佢試過幾次因為唔耐煩而入去催女友,而使到錢買到嘢嘅鍾麗緹,走嗰陣就主動繑實男友氹番,心情勁靚。

本身佢哋仲想去埋運動鋪慢慢掃貨,不過兩個女嗌肚餓,佢哋就先去威靈頓街食越南菜,期間Shawn主動夾餸俾鍾麗緹同兩個囡囡,似乎相處得好融洽。男友有型有款,仲要唔介意自己離過兩次婚,唔怪得無論買嘢又好,食嘢又好,即使要佢全日「做老細」埋單,佢都一樣笑到含春咁款

鍾意就快D Share啦!