網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月28日 星期日

鍾嘉欣默認有喜:中國傳統不能亂講 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

呢個世界真係有一見鍾情!next1/1pre嘉欣承諾唔會退出娛樂圈,大家仲可以喺公仔箱見到佢!next1/1pre言談間,嘉欣默認有喜未夠三個月。next1/1pre嘉欣BB仲叫記者醫肚,好貼心。next1/1pre鍾嘉欣接受訪問,現場傳媒嘅重點當然係佢係咪真係大肚啦,而嘉欣BB嘅講法,就絕對令人覺得佢默認有喜:「因為中國傳統,怕有事,唔可以亂講,所以BB嘅事唔講喇,適當時候公布。」她又直認老公是 ...


呢個世界真係有一見鍾情!

next 1/1 pre

嘉欣承諾唔會退出娛樂圈,大家仲可以喺公仔箱見到佢!

next 1/1 pre

言談間,嘉欣默認有喜未夠三個月。

next 1/1 pre

嘉欣BB仲叫記者醫肚,好貼心。

next 1/1 pre

鍾嘉欣接受訪問,現場傳媒嘅重點當然係佢係咪真係大肚啦,而嘉欣BB嘅講法,就絕對令人覺得佢默認有喜:「因為中國傳統,怕有事,唔可以亂講,所以BB嘅事唔講喇,適當時候公布。」她又直認老公是由家姐介紹認識,並謂對方極速成為其Mr. Right:「佢都好快認定咗我係老婆。」

談到退出問題,鍾嘉欣承諾不會退出:「因為我同無綫仲有約,今年會推唱片。」她又指老公會多回香港,讓二人可爭取時間見面。鍾嘉欣又指其實經常要與Jeremy分隔兩地好辛苦,所以先覺得應該快啲結婚。她又直認雙方家長都很喜歡自己仔女的另一半。談到外界指二人閃婚,嘉欣並不贊成:「都識咗十個月啦,所以唔係突然結婚。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!