網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月28日 星期日

貼身裙晒身材 何佩瑜返北京口罩當手信 __,何佩瑜,Jeana,

一箱?可以用幾耐呀?next1/1pre會唔會唔夠用呀?next1/1pre側面…next1/1pre再轉多少少…next1/1pre嘩~原來係背多芬!next1/1pre藝人何佩瑜出席保良局慈善餐舞會,身穿貼身裙示人的她盡顯美好身段,她笑言:「我係不停hold住個肚,新年懶咗,返咗北京同屋企人係咁食。(霧霾係咪好嚴重?)我去嘅時候未有咁嚴重,我帶咗一箱口罩返去做手信。(擔唔擔心屋企人?)擔心,所 ...


一箱?可以用幾耐呀?

next 1/1 pre

會唔會唔夠用呀?

next 1/1 pre

側面…

next 1/1 pre

再轉多少少…

next 1/1 pre

嘩~原來係背多芬!

next 1/1 pre

藝人何佩瑜出席保良局慈善餐舞會,身穿貼身裙示人的她盡顯美好身段,她笑言:「我係不停hold住個肚,新年懶咗,返咗北京同屋企人係咁食。(霧霾係咪好嚴重?)我去嘅時候未有咁嚴重,我帶咗一箱口罩返去做手信。(擔唔擔心屋企人?)擔心,所以帶咗最勁嗰隻防毒口罩,返咗去半個月。(叫屋企人嚟香港住避吓?)好多人喎,6、7個人,屋企唔夠大。」

她又表示自己有份演出的《iGrils夢情人》會在3月上映,《辣警霸王花》在4月上映,至於會否開拍新戲便需要返公司開會才知道。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!