網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月28日 星期日

有片! 穿鬆身裙褂 鍾嘉欣拖實緊張老公 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

恭喜梁太鍾嘉欣!今日溫哥華時間中午1點40分左右,即香港時間5點40分左右,新娘子嘉欣BB,由七名姊妹陪同下現身。有餡的她身穿寬身裙褂,與脊醫老公Jeremy十指緊扣步出屋外,準備上車聲及兩點到婚宴會場,高級私人會所ArbutusClub斟茶給雙方家人。只見新郎Jeremy面對鏡頭非常緊張,甚至一度皺起眉頭。見老公咁緊張,細心的嘉欣亦跟現場的記者講:「我約你哋三點鐘出嚟俾你哋影呀!我驚你哋嚇親我老 ...


恭喜梁太鍾嘉欣!

今日溫哥華時間中午1點40分左右,即香港時間5點40分左右,新娘子嘉欣BB,由七名姊妹陪同下現身。

有餡的她身穿寬身裙褂,與脊醫老公Jeremy十指緊扣步出屋外,準備上車聲及兩點到婚宴會場,高級私人會所Arbutus Club斟茶給雙方家人。只見新郎Jeremy面對鏡頭非常緊張,甚至一度皺起眉頭。

見老公咁緊張,細心的嘉欣亦跟現場的記者講:「我約你哋三點鐘出嚟俾你哋影呀!我驚你哋嚇親我老公。」上到車時嘉欣亦未有受訪的Jeremy,急急拖住老婆就上車。至於一班處女黨姊妹,以粉紅dress code賀嘉欣。

到達Arbutus Club,傳媒想邀嘉欣影張相,匆忙的她舉起三隻手指,清楚見到佢粒鑽石婚戒,佢話:「三點鐘,三點鐘,約定你。」便急急同姊妹及親友進入內。

今日溫哥華時間早上10點,在大屋內整妝待發的她,可能心情興奮,在後門停車場位置清楚聽到嘉欣BB呼喚老公幾聲,屋內又播住她作曲,送給老公結婚禮物的情歌「我結婚了」,真係冧到爆。

鍾意就快D Share啦!