網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月1日 星期一

黃秋生終於有戲拍 自嘲上年似臨記 __,秋生,黃秋生,

黃秋生有戲拍呀,去馬來西亞拍一套驚憟電影。next1/1pre黃秋生話自己上年好似退出咗娛圈咁,似特約演員呀!next1/1pre黃秋生攬貓貓。next1/1pre咀啖先!next1/1pre甄詠蓓(左)話套劇傾緊去北京、加拿大、澳門等地公演。next1/1pre同大家拜過早年。next1/1pre由藝人黃秋生、蘇玉華(阿蘇)、潘燦良以及甄詠蓓合演的舞台劇《狂揪夫妻》,今日於灣仔演藝學院上演最後一 ...


黃秋生有戲拍呀,去馬來西亞拍一套驚憟電影。

next 1/1 pre

黃秋生話自己上年好似退出咗娛圈咁,似特約演員呀!

next 1/1 pre

黃秋生攬貓貓。

next 1/1 pre

咀啖先!

next 1/1 pre

甄詠蓓(左)話套劇傾緊去北京、加拿大、澳門等地公演。

next 1/1 pre

同大家拜過早年。

next 1/1 pre

由藝人黃秋生、蘇玉華(阿蘇)、潘燦良以及甄詠蓓合演的舞台劇《狂揪夫妻》,今日於灣仔演藝學院上演最後一場,四位在演出結束更放花炮慶祝,兼向傳媒拜個早年,秋生仲抱埋上次《狂》劇首度公演所拾獲的貓貓一同受訪。

阿蘇坦言公演完畢最開心是緊接農曆新年,能夠放鬆心情去拜年唔使心掛掛,即使提到四位二月中需到新加坡公演兩場,阿蘇亦表示駕輕就熟,燦良更直言:「做完十幾場,大家都好ready㗎喇。頭先同導演講咗喇,過完年大家見個面,對一對就可以。」惟秋生卻未能出現排演,因他要到馬來西亞拍一套驚憟電影,更笑言自己「終於」有戲拍:「我基本上都好似退出咗演藝界咁喇,上年嗰啲客串,我特約演員嚟㗎大佬!就好似媚姨啲𡃁咁。睇吓遲啲仲有啲嘢傾得成啦。(咁忙冇時間探仔?)攞個簽證先啦,佢行得食得咁囉,有心,己經好好彩㗎喇。」秋生之後又笑言自己個腦塞滿晒嘢,例如如何將道具搬去新加坡、以及交費等事項。

另外,詠蓓則透露《狂》劇正洽談到北京、加拿大、澳門等地公演,秋生亦帶來好消息透露台灣方面亦有興趣,問秋生會否太忙?他笑言:「唔通我坐喺度好咩?(拍戲)嗰啲好濕碎㗎咋,唔及以前十分一,劇團又愈嚟愈興旺,又要寫書,有排搞。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!