網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月1日 星期一

Kay要抖一年 張繼聰:男人要孭起頭家 __,Kay,張繼聰,繼聰,謝安琪,

張繼聰真man到冇人有,勁錫老婆呀!next1/1pre謝安琪(Kay)老公張繼聰接受《東網》電話訪問時,對於太太暫停工作休息一年,他表示舉腳贊成:「其實阿Kay休息呢件事,我知咗好耐,最緊要佢開心同身體好。(太太有病?)唔係,佢ok,面色紅潤。我先至又黑又乾因為近期開劇,依家仲喺飛鵝山吹緊風,我覺得吹得好舒服。」問到太太停工,家庭負擔由他孭起可感辛苦?他Man爆謂:「唔覺辛苦,做男人就係要孭起頭 ...


張繼聰真man到冇人有,勁錫老婆呀!

next 1/1 pre

謝安琪(Kay)老公張繼聰接受《東網》電話訪問時,對於太太暫停工作休息一年,他表示舉腳贊成:「其實阿Kay休息呢件事,我知咗好耐,最緊要佢開心同身體好。(太太有病?)唔係,佢ok,面色紅潤。我先至又黑又乾因為近期開劇,依家仲喺飛鵝山吹緊風,我覺得吹得好舒服。」

問到太太停工,家庭負擔由他孭起可感辛苦?他Man爆謂:「唔覺辛苦,做男人就係要孭起頭家。我鍾意做嘢,覺得依家有工作好幸福,唔通日日匿喺屋企好咩?」他又指跟Kay不是大花筒,經濟狀況良好,又指Kay就算休息都好忙,皆因她是歌手外亦是家庭主婦,趁機大讚太太:「佢對頭家照顧得好好,對仔對長輩照顧周到,對我亦好好服侍。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!