掃呢頁CODE去手機

2016年3月3日 星期四

側田女友又要撳錢 [壹週刊 - 1356] __,側田,M1,

同你吟一吟側田女友又要撳錢早個禮拜,側田同女友去咗數碼港睇《死侍》十點場,睇完已經十二點,平時的士出入嘅側田,當晚有七人車standby接佢走。返到鴨脷洲大街屋企附近,一落車,側田向左走去便利店買嘢,女友就自己一個,行去另一邊嘅櫃員機撳錢。其實大家都不下一次見側田同女友去街,搭車食嘢乜都係女友攞錢出嚟找數,咁你情我願,側田好命識到個唔計較錢嘅,源源供應!但係夜孖孖,條街鬼影都唔多隻,好心側田就唔好 ...


同你吟一吟

側田女友又要撳錢

早個禮拜,側田同女友去咗數碼港睇《死侍》十點場,睇完已經十二點,平時的士出入嘅側田,當晚有七人車 standby接佢走。

返到鴨脷洲大街屋企附近,一落車,側田向左走去便利店買嘢,女友就自己一個,行去另一邊嘅櫃員機撳錢。

其實大家都不下一次見側田同女友去街,搭車食嘢乜都係女友攞錢出嚟找數,咁你情我願,側田好命識到個唔計較錢嘅,源源供應!但係夜孖孖,條街鬼影都唔多隻,好心側田就唔好咁大男人,陪埋女友一齊去便利店 24小時,唔會閂門㗎。

喺數碼港睇完戲,離開時,大男人側田自行快放,女友急走上前黐住行。

返到鴨脷洲,半夜三更女友要去銀行櫃員機撳錢,側田話之你,自己掟彎行去 7仔。

另一日,側田同一名女子喺中環都爹利街,扯住煙傾密偈,《壹》仔冇順風耳,但從二人身體語言顯示,好似好嚴重咁喎!

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!