網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月24日 星期四

拉平眼肚 加深雙眼皮 黃翠如勁膠 [壹週刊 - 1359] 翠如,M1,黃翠如

15年擔正女一後,黃翠如已經同轉會初期好大變化。娛樂偵訊拉平眼肚 加深雙眼皮 黃翠如勁膠過檔無綫四年,黃翠如有余詠珊射住,套套劇擔正,不過負皮演技,加上經常素顏走樣周圍去嚇親人,令女神地位危危乎,為挽回頹勢,翠如BB竟然落重手,搞到塊面膠晒,雙眼皮忽然變深,眼肚又平晒!咁變法,恐怕蕭正楠都未必認得!由微調到重手得到方丈加持,黃翠如由有線主播搖身一變為無綫首席花旦,接劇之密,堪稱全台之冠。人紅樣變, ...


15年

擔正女一後,黃翠如已經同轉會初期好大變化。

娛樂偵訊

拉平眼肚 加深雙眼皮 黃翠如勁膠

過檔無綫四年,黃翠如有余詠珊射住,套套劇擔正,不過負皮演技,加上經常素顏走樣周圍去嚇親人,令女神地位危危乎,為挽回頹勢,翠如 BB竟然落重手,搞到塊面膠晒,雙眼皮忽然變深,眼肚又平晒!咁變法,恐怕蕭正楠都未必認得!

由微調到重手

得到方丈加持,黃翠如由有線主播搖身一變為無綫首席花旦,接劇之密,堪稱全台之冠。

人紅樣變,翠如 BB亦由唔起眼發展到愈來愈順眼。

「 Sandy(余詠珊)落咗指令要捧黃翠如,班監製唔想自己套劇變倉底貨,甚至快啲可以出街,就算幾唔想,都會照用,否則就死路一條。不過咁,黃翠如都有自知之明,佢知自己冇乜演技,個樣又唔係特別標青,一定要加強戰鬥力,所以好早佢已經有微調咁執過吓個樣!等自己睇落順眼啲!」知情者說。

微調的優點係自然,不過,就要定時定候去維修,不過翠如 BB劇接劇,加上經常唔化妝蒲出街,浮浮腫腫冇滴血色,十分趕客。

「嗰次俾人影到佢晨早一滴妝都冇,同蕭正楠一齊離開屋企個殘樣,佢真係好唔開心!之前俾高登仔封做女神 BB,讚到個人飄晒,俾人彈走樣,梗介意」

為免再被外界以「崩壞」來形容,黃翠如決定重手大執,雙眼皮深咗,眼肚亦唔見埋!

「公司班阿姐、姐仔個個係咁執,翠如 BB無謂輸蝕吖!最近喺活動見到佢,成塊面膠晒,真係要望多幾眼,先肯定係佢!」

16年 3月

黃翠如再度變臉,雙眼皮明顯加深,眼肚亦唔見咗。

11年拍旅遊節目時,仍然大塊面。

鼓勵變靚啲

原來,負責掌管藝人部的大媽樂易玲,亦不時鼓勵藝人變靚啲!

「無論男定女,樂大媽都好鼓勵佢哋執吓個樣,話食呢行飯要令自己更有吸引力同觀眾緣,連余詠珊都有呢鋪癮!」一名無綫人說。

余詠珊於無綫話晒事,當年有線愛將黃翠如、洪永城火速上位。

與蕭正楠同居的黃翠如,素顏出街,面腫下巴鬆,好得人驚!

靠關係被力捧,黃翠如同無綫班姐仔亦唔多 friend,去年台慶胡定欣奪獎,坐隔籬的她得個望字,冇得攬攬。

走火入魔

後天美容,同吸毒一樣,靚過就返唔到轉頭,結果愈整愈重手,搞到走晒樣嘅,大把!

楊秀惠

入行時 pizza面豬膽鼻的楊秀惠, 09年的起心肝打 Botox,可惜變靚失敗,重手過頭,搞到下巴側埋一邊,嚴重鴛鴦面。

楊怡

楊怡天生不是扁鼻,但唔知足, 09年被踢爆墊高鼻樑,整完一次又一次,搞到愈變愈長變「木偶鼻」。

徐子珊

原本有塊包包面的徐子珊, 11年輪廓削晒,更愈整愈膠。

岑麗香

「宅男女神」岑麗香個樣本來夠晒甜,但為了精益求精,去年動刀將眼頭眼尾開闊,變成特大波子眼。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!