掃呢頁CODE去手機

2016年3月13日 星期日

鄺祖德拒愛 聲沙陳慧嫻封嘴拒回應 __,陳慧嫻,

唔知係咪唔想再引起軒然大波,陳慧嫻對於「意中人」事件,拒絕再作回應。next1/1pre陳慧嫻(左)翹住鄺祖德(中)合照。next1/1pre陳慧嫻依家聲沙沙,話要講嘅嘢都已經講晒。next1/1pre此情不再。next1/1pre陳慧嫻早前在演唱會上自爆遇上意中人,並謂惜對方是「同志」兼有男朋友。之後盛傳慧嫻意中人是歌手鄺祖德,鄺祖德也在微博承認與慧嫻在感情上開始過,但經過再三考慮,並顧及家人及 ...


唔知係咪唔想再引起軒然大波,陳慧嫻對於「意中人」事件,拒絕再作回應。

next 1/1 pre

陳慧嫻(左)翹住鄺祖德(中)合照。

next 1/1 pre

陳慧嫻依家聲沙沙,話要講嘅嘢都已經講晒。

next 1/1 pre

此情不再。

next 1/1 pre

陳慧嫻早前在演唱會上自爆遇上意中人,並謂惜對方是「同志」兼有男朋友。之後盛傳慧嫻意中人是歌手鄺祖德,鄺祖德也在微博承認與慧嫻在感情上開始過,但經過再三考慮,並顧及家人及年齡上的差距,已選擇將這段感情暫時停下來;而對於陳慧嫻提及的性取向問題,鄺祖德回應:「我的愛情生活雖不多姿多采,但亦不如慧嫻口中這麼『單調』。這一點我希望大家明白。」

慧嫻就鄺祖德承認兩人曾經發展,慧嫻接受《東網》回應時聲線沙啞,不過語調輕鬆,她笑說:「Hello大家好,我係慧嫻,我真係慧嫻,我病咗呀,可能演唱會積勞成疾,我依家咳到飛起,冇乜聲,不過你哋問嘅問題,我點都要回答吓你哋,我覺得你哋問嘅嘢我就唔回應嘞,因為演唱會上面我已經講晒,要講嘅已經講咗,亦都想講嘅已經講咗,所以冇乜嘢想再繼續講,多謝大家關心,Thank You!」

講番鄺祖德,佢來頭絕對唔細,祖父鄺命光是九龍城區大地主、曾連任五屆九龍樂善堂主席,父親是已故無綫電視藝員鄺君能。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!