掃呢頁CODE去手機

2016年3月13日 星期日

李佳芯:拍劇勁緊張!李佳芯畀羅嘉良撩即笑晒 __,李佳芯,羅嘉良,

Ali未埋位開拍前(左圖)明顯好緊張,連笑都笑唔出。next1/1preAli頻頻睇劇本。next1/1preAli笑容生硬。next1/1pre拍完一個Shot即睇Playback。next1/1pre身為前輩嘅嘉良見到Ali咁緊張,即刻主動撩佢傾偈!next1/1pre講緊啲乜咁肉緊?next1/1pre仲手揈揈動作多多!next1/1pre唔知係咪對住嘉良有啲緊張,Ali不停側頭做拉筋動作, ...




其他影片:>>






Ali未埋位開拍前(左圖)明顯好緊張,連笑都笑唔出。

next 1/1 pre

Ali頻頻睇劇本。

next 1/1 pre

Ali笑容生硬。

next 1/1 pre

拍完一個Shot即睇Playback。

next 1/1 pre

身為前輩嘅嘉良見到Ali咁緊張,即刻主動撩佢傾偈!

next 1/1 pre

講緊啲乜咁肉緊?

next 1/1 pre

仲手揈揈動作多多!

next 1/1 pre

唔知係咪對住嘉良有啲緊張,Ali不停側頭做拉筋動作,反觀嘉良就神態自若。

next 1/1 pre

Chok過Chok峯!

next 1/1 pre

熟絡咗影個合照先。

next 1/1 pre

Ali有冇畀嘉良電親?

next 1/1 pre

埋位試戲。

next 1/1 pre

無綫上位花旦李佳芯(Ali)與三屆視帝羅嘉良到尖沙咀拍攝新劇《與諜同謀》,擔任女主角的Ali似乎頗為緊張,未埋位前一直手執劇本,拍完一部分後又即走到機位睇Playback,十分認真。期間身為前輩的嘉良主動撩Ali傾偈,Ali就動作多多,更揈手、側頭又掩嘴笑,似乎畀嘉良氹得相當高興!

狂Loop羅嘉良飲歌

Ali受訪時承認今日有些緊張,因剛拍完上一套劇《律政強人》,希望盡快投入新角色。她表示自小已有看嘉良演出,最難忘是對方的歌聲:「佢好Nice,第一次合作冇壓力,佢令到身邊人都好舒服!我好鍾意佢唱歌,自從知道要同佢合作,佢首《准我留下》不停喺我腦海係咁Loop。(頭先你哋有講吓笑?)係呀!大家要了解多啲對方。(叫佢唱歌?)未喎!係喎!要同佢講,想聽佢唱Live呀!」

未知有否親熱戲

Ali表示劇中飾演嘉良的得力助手,相識多年甚有默契。問到可有愛情線?她說:「我喺戲中有個老公,係佢生意伙伴,所以暫時睇劇本,我同嘉良係冇親熱戲嘅,但未知有冇曖昧呀!依家感情係屋企人嗰隻。(叫監製加啲親熱戲?)大家係咪覺得我好Dry?哈哈!唔使如果劇情要就自然會發生。」

開心表現備受肯定

提到不少觀眾激讚她在《潮流教主》中的演出,Ali表示劇集播出前感到非常緊張,因今次再演衰人角色,她又說:「我有睇番幾集,有啲場口係用力咗,但好開心聽到有人讚。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!