掃呢頁CODE去手機

2016年3月13日 星期日

《潮流教主》女星半素顏逐個睇 網民評亦妮似巫婆 __,



其他影片:>>






講明唔睇大台嘅網民,面對《潮流教主》呢套劇似乎定力唔多夠,正所謂有女睇,點會冇人睇,尤其是一班女人喺辦公室勾心鬥角,咁就算現實冇咁誇,可以都有一、兩個呢啲女人喺你附近!講到成間公司啲女藝人李佳芯、莊思敏、湯洛雯、陳瀅、楊秀惠、許亦妮、李璧琦及李亞男,個個喺劇中化濃妝嚟喬妝,忽然誘發網民想睇吓佢哋半素顏嘅樣,當中網民就覺得人妻李亞男素顏竟然後生咗,亦有覺得許亦妮個樣就有啲似巫婆。 ...


講明唔睇大台嘅網民,面對《潮流教主》呢套劇似乎定力唔多夠,正所謂有女睇,點會冇人睇,尤其是一班女人喺辦公室勾心鬥角,咁就算現實冇咁誇,可以都有一、兩個呢啲女人喺你附近!

講到成間公司啲女藝人李佳芯、莊思敏、湯洛雯、陳瀅、楊秀惠、許亦妮、李璧琦及李亞男,個個喺劇中化濃妝嚟喬妝,忽然誘發網民想睇吓佢哋半素顏嘅樣,當中網民就覺得人妻李亞男素顏竟然後生咗,亦有覺得許亦妮個樣就有啲似巫婆。


鍾意就快D Share啦!