網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月17日 星期四

盛品儒婚前有外遇 蔡一鳳:佢自己搞掂 __,盛品儒,蔡一鳳,

蔡一鳳就叫盛品儒自己搞掂件事。next1/1preTasha發文提及同前亞視高層盛品儒過往有段關係。next1/1pre今晚出活動時,蔡一鳳就臉黑黑,盛品儒就強顏歡笑。next1/1pre蔡一鳳回覆《東網》next1/1pre蔡一鳳回覆《東網》next1/1pre盛品儒之前有前科,當街啜爆Ashina。(資料圖片)next1/1preTashanext1/1pre在討論區上有一名女子Tasha發文 ...


蔡一鳳就叫盛品儒自己搞掂件事。

next 1/1 pre

Tasha發文提及同前亞視高層盛品儒過往有段關係。

next 1/1 pre

今晚出活動時,蔡一鳳就臉黑黑,盛品儒就強顏歡笑。

next 1/1 pre

蔡一鳳回覆《東網》

next 1/1 pre

蔡一鳳回覆《東網》

next 1/1 pre

盛品儒之前有前科,當街啜爆Ashina。(資料圖片)

next 1/1 pre

Tasha

next 1/1 pre

在討論區上有一名女子Tasha發文提及與前亞視高層盛品儒過往有段關係,這女子Tasha更聲言自己有BB,據知盛品儒確實在婚前認識這女子Tasha,而婚後有保持往來,然而月前其太太公幹期間,盛承認有相約該女子Tasha出來見面,但沒有詳細交待二人是否有深入關係。

據知這女子Tasha向友人稱很鍾意盛品儒,二人經常在微信聯繫,當中更多次追問二人未來發展情況,但男方總是稱自己忙碌或在外公幹而拒絕與對方見面邀約,故令到女方很不滿及自稱似個「怨婦」。由於事件曝光,盛品儒被迫向太太交待事件,而且向太太認錯,還表示會為事件深切反省,更自嘲跪了成晚玻璃,雙膝破了。

據知蔡一鳳對此事盛怒,因其老公曾有前科,但亦無可奈何,只好選擇相信老公,昨晚二人還結伴往銅鑼灣睇戲解悶,相信盛品儒因知錯而十分識做,全程拖住老婆,期間表現親蜜,似乎經過冷靜後,蔡一鳳最後暫時選擇相信和接受老公的解釋。今晚兩公婆又出席了澳門一個公開活動,見蔡一鳳全程臉黑黑,只見盛品儒強顏歡笑,裝作若無其事。

蔡一鳳電話短信回覆:「呢件事等我老公自己搞掂,始終係佢先清楚事件!(對方是否真的懷有盛品儒骨肉?)這個應該不可能,只是一起飲嘢,呢位女士有啲問題!(老公有冇認錯?原唔原諒老公?)你問我老公,佢會識得答,呢個問題,我依家其實真係答唔出。(有冇打過畀Tasha?有冇facebook留言約你見面講數?)有請老公當面打畀佢,我同佢講,因為一年前已經同佢講過,唔好再騷擾我哋,但係佢沒完沒了,佢約我見面,唔係講數。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!