掃呢頁CODE去手機

2016年4月14日 星期四

數口精 鍾楚紅請司機散計 [壹週刊 - 1362] __,鍾楚紅,M1,

絕冇針對!一般老細車,唔係Benz就Bentley,紅姑呢架Volkswagen車齡八年,司機仲要戴晒手襪,不如戴埋帽吖!同你吟一吟數口精 鍾楚紅請司機散計要養個司機同一架車,慳盡每個月都要兩萬幾,所以,八珍聽聞靠出「分」搵使用嘅鍾楚紅,架車八年冇換過,連以前請開嘅司機,都變成oncall散計,唔係長工。要去RogerVivier活動,紅姑午飯後就要開始做準備,司機送佢去擺花街整頭化妝,仲幫手攞埋 ...


絕冇針對!一般老細車,唔係 Benz就 Bentley,紅姑呢架 Volkswagen車齡八年,司機仲要戴晒手襪,不如戴埋帽吖!

同你吟一吟

數口精 鍾楚紅請司機散計

要養個司機同一架車,慳盡每個月都要兩萬幾,所以,八珍聽聞靠出「分」搵使用嘅鍾楚紅,架車八年冇換過,連以前請開嘅司機,都變成 on call散計,唔係長工。

要去 Roger Vivier活動,紅姑午飯後就要開始做準備,司機送佢去擺花街整頭化妝,仲幫手攞埋預先借咗嘅戰衣,俾事頭婆上樓換。

眨吓眼,朱家鼎走咗已經就快十年,一直靠個殼頂住嘅紅姑,如今都 56歲,搵錢能力倒數,數口精,其實係好合理!

老遠見到落樓接駕嘅職員,紅姑熱情揮晒手。

司機幫手將套戰衣交俾職員攞上樓。

扮完靚靚,就換衫去 Roger Vivier活動。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!