掃呢頁CODE去手機

2016年4月14日 星期四

直播:暮煙時鎮無人島瘋狂咀嘴 __,

堪咀!然後鏡頭又影住暮煙自己一個行,心情好好望天一笑,然後就打電話。然後鏡頭影住架飛機,原來佢係打畀劉時鎮,叫佢齊齊返去烏魯克。鏡頭一轉,佢哋已經置身烏魯克,暮煙話自己冇機會同其他男人到呢個地方,大尉好嬲追打暮煙,然後暮煙幫大尉影相,仲話自己得XRAY相,然後佢叫大尉追佢,大尉話:「我追到你你就死。」兩人繼續追逐,追吓追吓,追吓追吓,仲入黑添。之後,暮煙就話個島得佢哋兩個實在太好,暮煙問大尉點解唔 ...


堪咀!

然後鏡頭又影住暮煙自己一個行,心情好好望天一笑,然後就打電話。然後鏡頭影住架飛機,原來佢係打畀劉時鎮,叫佢齊齊返去烏魯克。鏡頭一轉,佢哋已經置身烏魯克,暮煙話自己冇機會同其他男人到呢個地方,大尉好嬲追打暮煙,然後暮煙幫大尉影相,仲話自己得XRAY相,然後佢叫大尉追佢,大尉話:「我追到你你就死。」

兩人繼續追逐,追吓追吓,追吓追吓,仲入黑添。之後,暮煙就話個島得佢哋兩個實在太好,暮煙問大尉點解唔飲酒,大尉話因為要駕駛船,大尉問暮煙啲酒好唔好飲,暮煙話好飲,仲笑大尉好似好想飲,然後兩個同時都話好緊張。大尉話依家有靚女,有酒,又有好靚嘅星空,然後佢哋一齊望向美景,仲不時感嘆。

然後佢哋見到流星,大尉叫暮煙許願,大尉問暮煙許咗咩願,暮煙話要佢摘星,大尉話星星已經坐咗喺佢隔籬,仲好閃,然後大尉就話:「因為你,我嘅世界更加明亮,點解有你咁好嘅女人嚟到我身邊。」暮煙即笑言佢前世做得好事多,仲話佢今世救咗國家,所以佢哋下世應該都有機會再見面,暮煙仲叫大尉下一世大家都要見面,大尉即話:「咁我哋約定。」大尉再問暮煙許咗咩願,暮煙話:「你會嚇親」,然後話個願望係想同身邊嘅男友咀嘴,大尉話唔係冇辦法,然後兩個人就錫錫。然後兩人鬥講:「我愛你。」之後兩人就不斷我愛你同不斷錫,真係怨氣到暈。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!