掃呢頁CODE去手機

2016年4月6日 星期三

禁果戀2】破冰見山聰 超雲棄專制求復合 __,山聰,超雲,陳山聰,

想當年,陳山聰同何超雲相戀,十足十夫妻咁,男方成個「跟得husband」,無論何家家庭聚會、慶祝節日、公開活動、出埠旅行、講得出同講唔出嘅都如影隨形,孖公仔,原來係女友專制落柯打,要求佢OnCall36小時。同電影《我的最愛》入面嘅唐寧一樣,還是覺得前度好嘅何超雲,農曆新年疑似借郭政鴻囡囡幫手拉紅線,事實上係靠郭政鴻。靠commonfriend同前度陳山聰破冰見面外,知道對方近年熱愛健身同跑步,超 ...




想當年,陳山聰同何超雲相戀,十足十夫妻咁,男方成個「跟得husband」,無論何家家庭聚會、慶祝節日、公開活動、出埠旅行、講得出同講唔出嘅都如影隨形,孖公仔,原來係女友專制落柯打,要求佢On Call 36小時。

同電影《我的最愛》入面嘅唐寧一樣,還是覺得前度好嘅何超雲,農曆新年疑似借郭政鴻囡囡幫手拉紅線,事實上係靠郭政鴻。

靠common friend同前度陳山聰破冰見面外,知道對方近年熱愛健身同跑步,超雲早排刻意大手購入運動背心,疑似要投其所好,行健康路線博有話題。

而知情者就透露,超雲表示如果可以挽回同前度呢段感情,佢唔止唔會咁專制要對方無時無刻standby,仲會俾空間對方,同朋友相處好,俾對方工作都好,可惜計漏咗,前度有個新女友啊!

鍾意就快D Share啦!