網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月29日 星期五

【冇半裸冇強暴】何韻詩親述芬蘭恐怖經歷:佢下體係明顯地勃起了! __,何韻詩,

有啲嘢,真係唔可以,絕對唔可以拎嚟呃like,例如性侵。上周有周刊據「知情人士」同何韻詩零碎fbpost,捕風捉影寫咗個何韻詩芬蘭險遭性侵半裸雪地逃亡的故事。繪影繪聲差在沒拍成電影。身為文化監暴骨幹成員的何韻詩,之前未有行動回應失實報道,只表示對於失實報道不予回應。不過到今日(28號)凌晨,何韻詩突然於fb貼出千字文,亦認真回應網民的疑惑。四個字形容晒阿詩心情:真。係。好。驚。事件經過如下:阿詩喺 ...




其他影片:>>






有啲嘢,真係唔可以,絕對唔可以拎嚟呃like,例如性侵。上周有周刊據「知情人士」同何韻詩零碎fb post,捕風捉影寫咗個何韻詩芬蘭險遭性侵半裸雪地逃亡的故事。繪影繪聲差在沒拍成電影。身為文化監暴骨幹成員的何韻詩,之前未有行動回應失實報道,只表示對於失實報道不予回應。不過到今日(28號)凌晨,何韻詩突然於fb貼出千字文,亦認真回應網民的疑惑。四個字形容晒阿詩心情:真。係。好。驚。事件經過如下:

阿詩喺Airbnb book咗一間一家三口嘅屋企嘅房,個host係個女主人嘅,reviews一致好評。第一日去到,下午三點,何韻詩稱按門鐘幾次都無人理,「終於三分鐘後個女人睡眼惺忪咁出現,個狀態超迷,問非所答,行咗一轉間屋,機警嘅我已經發現好多啤酒罐同煙頭。我心諗,哇完全貨不對辦,又話好開朗嘅一家三口?」當時何韻詩已感覺怪怪,「好在出完去一轉,返來發現隔籬房原來住咗另一家人,同埋阿老公都返來,感覺都好正常好helpful,係個中年男護士,咁都安心啲。成件事,重點係sauna:屋住有個傳統柴火sauna響basement,每次用要俾錢。由老公負責點火。何韻詩抵埗後第一晚有用,但沒有鎖門,得一個窗簾,但老公強調係private use。到第二朝,住客得番阿詩一個。傍晚時份,老公開始「嚟料」,喝得醉醺醺回來,講講吓嘢無啦啦要求hug何韻詩,當時阿詩無為意,「覺得可能『芬蘭人都係咁』。」「覺得可能『芬蘭人都係咁』」嘅阿詩,是夜又book咗sauna。但佢落到去時,個火已經燒到一半,焗完第一次已經就快熄,故主動嗌上去、問老公可否幫手加柴:「點知!佢落到嚟時上身無著衫,只著住條legging。我心諗,哇點啊,但又又唯有安慰自己可能『芬蘭人都係咁』啦⋯⋯殊不知佢加完柴之後,望一望我,又無啦啦埋嚟hug我wor!點啊!!!!赤裸裸hug乜Q啊!「入返sauna,gut feeling已經響起警號,有點不安,但礙於柴剛剛先加,唯有忍到個火燒到咁上下先,跟住快快手沖身諗住著返衫上樓啦。點知!當我關水,佢突然喺廉後出現,問我:'are you inside?'我(即刻披返毛巾)話:'nono!i am outside, don’t come in….'之際,佢已經行咗入嚟,下身披住條毛巾。「重點係,佢個下體係明顯地勃起了!!!而且好明顯係想俾我見到。「嚇到我,即刻攞嘢話我上返去喇,個變態佬仲要故意跨過我,話佢入去sauna喇,問我要唔要一齊?此刻嘅我,嚇到個心狂跳,心感不妙,即刻耍手擰頭話no no no,拿拿淋衝返上房!!「返到房,十萬個驚,立刻盤算究竟應該繼續留低定走定點,定著晒衫唔好瞓?但礙於我住呢個地方嘅離市中心三十分鐘路程,完全無車可搭,同埋路上係一片冰海,完全無法用跑嘅方法逃走,亦唔知搵唔搵到酒店。我企咗響度五分鐘盤算之際,聽到條變態佬叫咗佢老婆落去,跟住就聽到明顯在XYZ嘅聲。「黐_線㗎!迅速決定逃走,但為免顯得可疑(認真驚佢攞刀出嚟追我),拿拿淋再落返去扮鎮定,搵個藉口話我想出去睇極光,九秒九執晒包袱,撇!!!!勉強在冰上快步離開,一路行就一路回頭望,每次有車經過都驚一驚,半個鐘後,終於走到去市中心臨時入住一間酒店。

嗰三十分鐘冰上逃亡係我人生最可怕嘅三十分鐘!」成件事就係咁。何韻詩並澄清以下三點:

1)我冇跳窗、逃離嘅時候亦有著衫。零下幾度只著bra,作嗰個有冇常識啊?

2)我冇被扯衫,亦冇被強暴咁誇,正確嚟講係被性騷擾。

3)報導中相中人並唔係男屋主,而係我芬蘭認識嘅一位攝影師,對於此雜誌擅自採用我嘅私人相片,並胡亂堆砌侮辱我朋友,我在此強烈譴責。原文太長,另文再述。


鍾意就快D Share啦!