網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月29日 星期五

終於有新消息:黎明今晚如期開騷 __,黎明,

無論如何,如期開騷係好事,加油!黎明啱啱又UPDATE咗情況,留言話:「我們已經做了決定,今晚如常照開。」而黎明嘅短片所講嘅內容,就如下,佢話:「我哋定咗方向,決定將所有通過審批(唯一障礙)係將布料拆除,亦可以接受,今晚會如如常開騷,基於冇咗周圍嘅篷,希望大家有秩序,配合番。尋日睇唔到嘅朋友,可安排喺五月四日補番一場畀大家,今日嘅觀眾,現場入口有退票處,基於你買嘅飛,係有包圍,你依家冇包圍,所以可 ...


無論如何,如期開騷係好事,加油!

黎明啱啱又UPDATE咗情況,留言話:「我們已經做了決定,今晚如常照開。」而黎明嘅短片所講嘅內容,就如下,佢話:「我哋定咗方向,決定將所有通過審批(唯一障礙)係將布料拆除,亦可以接受,今晚會如如常開騷,基於冇咗周圍嘅篷,希望大家有秩序,配合番。尋日睇唔到嘅朋友,可安排喺五月四日補番一場畀大家,今日嘅觀眾,現場入口有退票處,基於你買嘅飛,係有包圍,你依家冇包圍,所以可以選擇退票,包括尋日嘅朋友,我哋會幫你跟進番所有工作。所有活動如常進行,今日個SHOW時間有可能因為星期五塞車,會延遲半個小時,呢個視乎情況,暫時話畀大家聽,辛苦晒,久等,READY喇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!