網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月29日 星期五

黎明宣布明午揭曉第二場演唱會「生死」 __,黎明,

黎明第二場演唱會嘅生死,聽日下午四點就有結果喇。好有交帶嘅黎明,喺幾分鐘前又喺臉書update佢演唱會最新進度,佢留咗句言話:「通知大家一聲!」之後大家就可以去片喇。喺條片度,黎明話:「我啱啱同佢哋開完會,為咗觀眾嘅安全,為咗合符消防嘅條例,咁聽日我哋會再搵隻物料作為補救,有咩最新通知,聽日開唔開到騷,聽日下晝四點鐘,即係廿九日嘅4pm,再同大家講一聲,好嘛?唔好意思,打搞晒。」最強娛樂APP《東 ...


黎明第二場演唱會嘅生死,聽日下午四點就有結果喇。好有交帶嘅黎明,喺幾分鐘前又喺臉書update佢演唱會最新進度,佢留咗句言話:「通知大家一聲!」之後大家就可以去片喇。喺條片度,黎明話:「我啱啱同佢哋開完會,為咗觀眾嘅安全,為咗合符消防嘅條例,咁聽日我哋會再搵隻物料作為補救,有咩最新通知,聽日開唔開到騷,聽日下晝四點鐘,即係廿九日嘅4pm,再同大家講一聲,好嘛?唔好意思,打搞晒。」
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!