網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月15日 星期五

柏安妮:柏安妮因黃百鳴無緣入讀英國牛津 __,柏安妮,黃百鳴,

柏安妮一出道就被封女神級數,之後同無數嘅大明星有合作機會。柏安妮有幾犀利?身為中、英及馬來西亞混血兒的柏安妮,本來獲牛津大學取錄並準備往英國升學,但因獲黃百鳴賞識加入新藝城,於1985年處女下海同開心少女組夥拍電影《開心樂園》後,即一鳴驚人並迅速登上女神嘅地位,並先後同唔少影帝及男神合作,包括夥拍張國榮合演《為你鍾情》、和譚詠麟主演的《恭喜發財》,以及同周星馳、張學友合演電影《咖喱辣椒》,同梁朝偉 ...


柏安妮一出道就被封女神級數,之後同無數嘅大明星有合作機會。

柏安妮有幾犀利?身為中、英及馬來西亞混血兒的柏安妮,本來獲牛津大學取錄並準備往英國升學,但因獲黃百鳴賞識加入新藝城,於1985年處女下海同開心少女組夥拍電影《開心樂園》後,即一鳴驚人並迅速登上女神嘅地位,並先後同唔少影帝及男神合作,包括夥拍張國榮合演《為你鍾情》、和譚詠麟主演的《恭喜發財》,以及同周星馳、張學友合演電影《咖喱辣椒》,同梁朝偉合演《風塵三俠》等,之後在張國榮的《熱辣辣》MV中再次合作,當中柏安妮更有性感火辣演出。多年來柏安妮緋聞好少,初出道時曾經同鄭浩南拍拖外,更因為合拍電影而同梁朝偉傳出緋聞。

勁like讀書

柏安妮喺娛樂圈發展只有九年,同時仍不忘重返校園嘅決心,她講過在1992年拍電影《俠盜高飛》時,已經喺香港大學攻讀生物系,常時仲要喺片場做功課。之後柏安妮投身商界,加入無印良品擔任香港區品牌經理後,又重返校園進修,直至大約2000年開始成為兒童職業治療師,服務自閉症或過度活躍症嘅兒童。依家柏安妮已經係兩女之母,曾經講過話好享受而家嘅生活,復出?睇嚟都幾難喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!