網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月15日 星期五

田蕊妮 陳煒壯聲勢 亞視台喺無綫翻生 __,亞視,無綫,陳煒,田蕊妮,

田蕊妮:安排好驚喜!<br>田蕊妮(圖)及陳煒支持亞視戲喺無綫播。
田蕊妮陳煒壯聲勢亞視台喺無綫翻生無綫全新OTT服務「myTVSUPER」啟動在即,特別安排台慶級直播節目造勢,並以Crossover之作「亞視台」新頻道作宣傳頭炮,安排曾服務亞視的視后田蕊妮、陳煒等亮相,集TVB與ATV的優勢搶攻電視市場!田蕊妮:安排好驚喜!田蕊妮(圖)及陳煒支持亞視戲喺無綫播。無綫全新OTT服務「myTVSUPER」電視盒子將於4月18日隆重啟動,為了在異軍突起的電視版圖中搶佔 ...


田蕊妮 陳煒壯聲勢 亞視台喺無綫翻生

無綫全新OTT服務「myTV SUPER」啟動在即,特別安排台慶級直播節目造勢,並以Crossover之作「亞視台」新頻道作宣傳頭炮,安排曾服務亞視的視后田蕊妮、陳煒等亮相,集TVB與ATV的優勢搶攻電視市場!

無綫全新OTT服務「myTV SUPER」電視盒子將於4月18日隆重啟動,為了在異軍突起的電視版圖中搶佔席位,TVB將於17日晚上以台慶級直播節目《萬千星輝睇多D》為新服務作推介,屆時全台藝員傾巢出動,包括視后胡定欣、汪明荃、陳凱琳及鄭少秋等,而鄭裕玲將再度夥拍組合農夫及林盛斌擔任主持,歌手周柏豪亦現身壯「Sing」勢。

《萬家燈火》再現

「myTV SUPER」將推出多個新頻道,當中有「亞視台」感覺的新頻道將作為宣傳主力,實行TVB與ATV劇集大玩Crossover!該頻道將有獲TVB收購的亞視經典劇《萬家燈火》、《肥貓正傳》、《美麗傳說》以及《我和殭屍有個約會》等助陣,無綫亦將出動曾服務亞視的視后田蕊妮、陳煒、江美儀與陳展鵬等實力藝員,為亞視經典劇主題曲獻聲。

陳煒:留意番嫩口嘅我!
  • 陳煒:留意番嫩口嘅我!
江美儀:梗係好
  • 江美儀:梗係好

貴為無綫視后的阿田,對於亞視劇將在新頻道播出,笑言值得推介:「亞視劇集可以喺另一個頻道播番出嚟,係好值得高興,以前亞視劇可能冇咁多觀眾睇到,依家大家可以睇番,仲可以將台前幕後嘅精神延續出去。對呢個安排覺得好驚喜,自己喺亞視有過一段日子,有幾部對自己好有意義嘅劇集,自己就想重溫番離開前嘅《萬家燈火》。」阿田更將夥拍去年雙雙封后的胡定欣,介紹迪士尼卡通頻道,還有卡通人物登場載歌載舞。

《我和殭屍有個約會》
  • 《我和殭屍有個約會》
《萬家燈火》
  • 《萬家燈火》

江美儀讚聰明

對亞視劇獲安排於新頻道播出,陳煒感觸表示:「依家亞視劇集不至於失傳,亞視曾經有過好多製作,知道自己嘅《廣東十虎》都有買到,當時挑戰拳腳功夫,係認真製作,希望觀眾會留意番嫩口嘅我」

同樣出身亞視的江美儀坦言收到消息,她大讚:「梗係好依家冇咗亞視呢個台,但我仲可以有機會睇番亞視劇集喎,係好聰明嘅舉動!嚟緊OTT仲會播我嘅新劇《性在有情》,當然要喺節目度支持。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!