網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月29日 星期日

【3,500人場館‧300人入場】FFx靈異開個唱:山頂嘅朋友大聲啲…山頂冇人喎! __,FFx,

呢個,係一個奮鬥的故事。四位baby,醉心音樂,夢想開一場勁歌熱舞演唱會,由山頂到山腳都坐滿人,個個揮動螢光棒、高舉燈牌,高呼:SugarSugarBaby!OhSugarSugarBaby!係,佢哋係FFx。傳奇女王FFx今晚於麥花臣場館舉行演唱會,開騷前兩個禮拜,佢哋話:「380蚊同280蚊門票已賣晒,剩餘少量180蚊門票,公司預留咗俾我地每人兩張380飛,我哋會喺facebook同粉絲玩遊戲 ...




其他影片:>>






呢個,係一個奮鬥的故事。四位baby,醉心音樂,夢想開一場勁歌熱舞演唱會,由山頂到山腳都坐滿人,個個揮動螢光棒、高舉燈牌,高呼:Sugar Sugar Baby!Oh Sugar Sugar Baby!係,佢哋係FFx。傳奇女王FFx今晚於麥花臣場館舉行演唱會,開騷前兩個禮拜,佢哋話:「380蚊同280蚊門票已賣晒,剩餘少量180蚊門票,公司預留咗俾我地每人兩張380飛,我哋會喺facebook同粉絲玩遊戲,只要粉絲喺我哋post留言講鼓勵說話,再tag朋友,最有創意就可以得到呢啲380蚊飛。」似乎真係萬人空巷,FFx距離達成佢哋個夢想,又進一步喇!然而,今晚開騷…場外先。

場外有紀念品賣,同紅館個唱一樣。$58一條毛巾,仲有唔使去蘭桂坊都買到嘅USB,$98。場內呢,場館可容納3,500人,入場人數方面,肉眼睇得見嘅,大約300左右。肉眼睇唔見嘅唔知有幾多。點解咁講?下文會解釋。晚上8點半開騷,11點完騷。FFx有咁多歌可以唱咩?有。《Sugar Baby》,其他大部份是別人的歌,包括越級挑戰林憶蓮嘅《至少還有你》同埋G.E.M.嘅《Where did you go》、Sammi嘅《信者得愛》等等。即係咁,咁啱今晚大台播出一個籌款節目,一眾為善最樂嘅主席副主席們只要捐錢,就可以上台唱歌,無視觀眾聽覺視覺感受,同FF唱K無疑;同一時間,旺角麥花臣FFx,無疑也是四位Baby FF-ing。一開場,四女身穿銀色「打歌服」登場獻唱《Sugar Baby》,《MK Pop》等首本名曲。唱完後四女忽然滿嘴英文,向現場觀眾大叫:"Put your hands up!","When I say FF,you say X!"又呼籲:「山頂嘅朋友,嗌大聲啲!」山頂明明得小貓三四隻——肉眼所見嘅就係。但係,問心嗰句,現場嘅反應,係唔差。螢光棒、燈牌一樣不缺,觀眾亦表現熱情,同場仲介紹埋師弟達仔(唔係達哥亦唔係狄易達)同師妹Shadow登場,各自solo一首再合唱。師弟師妹退場後,楊澤怡(Shirley)登場,自彈自唱佢有份編曲嘅《一生一世》,唱畢仲話:「好開心可以見到你哋,呢首歌係講結婚嘅…」台下即有歌迷大叫:「你!唔!好!結!婚!呀!!!!!」唱完《一生一世》,FFx又合體唱鄧麗君嘅《甜蜜蜜》,台下有歌迷上前「利利是是」咁向四位Baby派利是~~~唱咗一輪,輪到握手環節,歌迷即衝上前,熱情地要求握手。真嘅,係真嘅。FFx都好識做,到咁上下,落台,走入人群中,主動同歌迷握手。詭異的事情又發生了。FFx突然又向山頂方向高呼:「山頂嘅朋友,你哋落咗嚟未?」山頂明明得幾丁友………是夜表演嘅除咗有FFx,仲有小朋友上台跳舞,然後四女又各自solo、同dancers跳咗4 part舞,足足跳咗十幾分鐘,然後又唱下歌咁。處女開騷,甩轆難免,蝦轆亦是。綜觀是夜演出,不離:走音、甩嘴。但舞步係明顯有進步嘅。咁都好吖!即係下次有進步空間囉!

攝影:陳俊強 山頂嘅朋友?山頂冇人喎! 佢全程拎住碌神棍
呢個舞步,一睇就知係咩歌啦
真心講句,台下反應係幾好

鍾意就快D Share啦!