網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月29日 星期日

王菲:開估!王菲有去李嫣生日P 仲要肚凸凸 __,李嫣,王菲,

46歲嘅王菲,望落都仲有啲少女味,點解佢可以成功逆齡生長嘅?今朝講到,大陸男星李亞鵬同前妻王菲所生嘅囡囡李嫣,開咗個10歲生日派對,過程仲要相當熱鬧。不過喺第一批曝光嘅相,雖然李嫣家姐竇靖童同王菲好友那英都喺晒度,但就唯獨唔見王菲嘅蹤影。不過其實王菲有去到呢個生日P,雖然打扮相當「貼地」,但依然不減氣質。照片所見,王菲着住好鬆身嘅衫,有眼利嘅網民就話覺得佢肚凸凸孕味甚濃,之但係王菲有咗都傳過好多次 ...


46歲嘅王菲,望落都仲有啲少女味,點解佢可以成功逆齡生長嘅?

今朝講到,大陸男星李亞鵬同前妻王菲所生嘅囡囡李嫣,開咗個10歲生日派對,過程仲要相當熱鬧。不過喺第一批曝光嘅相,雖然李嫣家姐竇靖童同王菲好友那英都喺晒度,但就唯獨唔見王菲嘅蹤影。

不過其實王菲有去到呢個生日P,雖然打扮相當「貼地」,但依然不減氣質。照片所見,王菲着住好鬆身嘅衫,有眼利嘅網民就話覺得佢肚凸凸孕味甚濃,之但係王菲有咗都傳過好多次吓,次次都話係假,咁今次王菲到底係咪真係有咗呢?真係又要問吓佢男友謝霆鋒先得,不過霆鋒應該一如概往咁~唔肯答咯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!