網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月21日 星期六

劉亦菲被撲跌最新消息:受了極大驚嚇 __,劉亦菲,

劉亦菲被狂迷衝上台撲倒並跌在地上,劇組事後連發兩個聲明,在新一輪聲明中更指劉亦菲除了受到極大驚嚇,仲四肢有多處擦傷。大陸演員劉亦菲昨晚喺廣州為電影《夜孔雀》宣傳時,發生被狂迷衝上台撲跌的意外,事後劇組先後發咗兩個聲明,第一段聲明主要交代番事發經過,仲話一定會對狂迷保留法律追究權利。第二個聲明,就主要講番個狂迷嘅身份,聲明話肇事者自稱係劉亦菲超級影迷,衝上台只係希望表白,同埋可以同劉亦菲做個朋友,不 ...


劉亦菲被狂迷衝上台撲倒並跌在地上,劇組事後連發兩個聲明,在新一輪聲明中更指劉亦菲除了受到極大驚嚇,仲四肢有多處擦傷。

大陸演員劉亦菲昨晚喺廣州為電影《夜孔雀》宣傳時,發生被狂迷衝上台撲跌的意外,事後劇組先後發咗兩個聲明,第一段聲明主要交代番事發經過,仲話一定會對狂迷保留法律追究權利。第二個聲明,就主要講番個狂迷嘅身份,聲明話肇事者自稱係劉亦菲超級影迷,衝上台只係希望表白,同埋可以同劉亦菲做個朋友,不過劇組喺聲明度都有強調,相關嘅資料係未經證實嘅消息,最終情況都要等警方公布同確認。

另外,劇組亦UPDATE咗劉亦菲嘅最新進展,聲明話劉亦菲精神上受到極大驚嚇,原本表示劉亦菲未有受傷的劇組,在新一輪聲明中更表示由於劉亦菲是被猛力撲倒地上,雖然即場未有發現有異樣,但回到酒店後,就發現四肢均有多處擦傷,亦有待進一步就醫觀察。

而《夜孔雀》導演戴思傑今日凌晨則在微博發文表示對事件發生感到很震驚,又大讚劉亦菲職業素質高,呼籲大家要尊重和愛護演員。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!