網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月25日 星期三

ViuTV邀做格鬥女 Yumiko挑機MMA「唔怕變豬頭」 __,Yumiko,Yumi,尹秦睎,ViuTV,白緯玲,Viu,鄭希怡,

ViuTV邀做格鬥女 Yumiko挑機MMA「唔怕變豬頭」ViuTV真人騷《G-1格鬥會》在一片是非聲之下結束,由於觀眾迴響好大,據知電視台將開拍第二季挑戰賽,向兩位媽咪級的鄭希怡(Yumiko)和余曉彤(Hidy)打主意,力邀兩位人母變身格鬥女,Yumiko自言估不到自己幾十歲人,做了阿媽仍然受賞識,已學半年泰拳的她挑機MMA:「唔怕變豬頭!」主打真人騷的ViuTV開台MMA節目《G-1格鬥會》 ...


ViuTV邀做格鬥女 Yumiko挑機MMA「唔怕變豬頭」

ViuTV真人騷《G-1格鬥會》在一片是非聲之下結束,由於觀眾迴響好大,據知電視台將開拍第二季挑戰賽,向兩位媽咪級的鄭希怡(Yumiko)和余曉彤(Hidy)打主意,力邀兩位人母變身格鬥女,Yumiko自言估不到自己幾十歲人,做了阿媽仍然受賞識,已學半年泰拳的她挑機MMA:「唔怕變豬頭!」

主打真人騷的ViuTV開台MMA節目《G-1格鬥會》,8位參賽女藝人在擂台上打出真血,台下更勢成水火爆是非,「嫩版徐若瑄」劉燕妮(Rika)被打到變豬頭宣告退出娛樂圈,黎美言被眾女投訴出手狠毒。節目成功掀起熱話,據知ViuTV乘勝追擊開拍第二季挑戰賽,力邀人母鄭希怡和余曉彤做格鬥女,與龍小菌、郭思琳、鄧穎芝對戰,現年34歲的Yumiko去年榮升做人母,女兒梁浸浸(乳名)已一歲大,最近Yumiko決定復工,Viu即力邀她出賽。



■鄭希怡獲ViuTV力邀打MMA挑戰賽,已學半年泰拳的她對自己身手有信心,唔怕變豬頭。資料圖片



■Yumiko(右)跟風之子杜恆霖學打泰拳,帶埋囡囡梁浸浸去上堂。互聯網圖片



■Yumiko獲一班好友支持陪練拳。互聯網圖片



■積極備戰的Yumiko揚言要操到最弗。互聯網圖片

學泰拳半年Yumiko曾現身第6集現場睇比賽,昨日她在電話說:「多謝佢哋咁賞識我,自己作為觀眾睇呢個節目,覺得幾有趣味同娛樂性。」問是否已積極練拳備戰?Yumiko說:「其實自己同風之子杜恆霖學咗半年泰拳,一直只諗住健身,冇諗過去比賽,收到呢個消息幾興奮,想睇吓自己呢段時間學成點,𠵱家考慮中。」問是否考慮價錢?她說:「呢個反而唔係。」對於Rika被打到變豬頭,她說:「唔怕,如果我真係決定參加,一定操到自己最弗,唔會畀呢件事發生。好打啲就唔會受傷,我唔係話佢唔好打,我未考慮到咁遠,因為嚟緊要拍戲,未知有冇時間,呢個需要好長時間訓練。」擔心多女人多是非?她說:「呢個我又唔驚,咁多年我都冇乜是非。我有見過佢哋,但未去到熟,我覺得光明正大唔怕有是非。」



■Yumiko曾去第一季《G-1格鬥會》現場偷師。電視圖片

此外,Yumiko囡囡梁浸浸萌爆,昨她在社交網貼女兒反轉超市的短片,梁浸浸將餅乾掃落地下,又捧着兩個椰菜跑來跑去兼喪叫,十分搞笑。

採訪:皓騫



【扭落地】

■成功落地的Yumiko女兒梁浸浸,在超市「掃」餅乾。互聯網圖片



【掃餅乾】


鍾意就快D Share啦!