網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月30日 星期四

練海棠安排補鑊之旅 未下氣伍詠薇拒同老公單獨去 [壹週刊 - 1373] __,練海棠,伍詠薇,M1,

當記者問到有關練海棠嘅問題,伍姑娘都雙手合十,淨係回應:「多謝你!」迴避所有問題。娛樂偵訊練海棠安排補鑊之旅 未下氣伍詠薇拒同老公單獨去伍詠薇老公練海棠曳曳!於南灣摸黑車廂偷食34D大胸女斷正,事後伍姑娘公開怪責老公:「玩完要老婆執手尾!」不過,好快就雨過天晴,史上最忍得老婆伍姑娘,在事件曝光後第二日,已表示原諒老公,而練海棠亦好識做,立刻安排了一個補鑊之旅。上星期四(23/6),陪老婆去海南島三 ...


當記者問到有關練海棠嘅問題,伍姑娘都雙手合十,淨係回應:「多謝你!」迴避所有問題。

娛樂偵訊

練海棠安排補鑊之旅 未下氣伍詠薇拒同老公單獨去

伍詠薇老公練海棠曳曳!於南灣摸黑車廂偷食 34D大胸女斷正,事後伍姑娘公開怪責老公:「玩完要老婆執手尾!」

不過,好快就雨過天晴,史上最忍得老婆伍姑娘,在事件曝光後第二日,已表示原諒老公,而練海棠亦好識做,立刻安排了一個補鑊之旅。上星期四( 23/6),陪老婆去海南島三亞,玩五日四夜,但最離奇在伍姑娘竟然帶埋女助手兩母女一齊去,二人世界變四人行。

俾錢請電燈膽

偷食事件斷正後,練海棠要向伍詠薇解畫,更承諾與大胸女斷絕來往,同一時間, 34D大胸女被發現離開香港,暫避風頭。一場偷食風波,在伍詠薇選擇原諒老公而暫時平息。

口頭道歉外,練海棠特別安排一個浪漫之旅,用行動氹老婆;原計劃飛去海南島三亞五日四夜,過二人世界,伍姑娘雖然答應去,但卻專登俾多一筆錢,請埋女助手兩母女去做電燈膽。

旅程絕大部分時間,都是四人同行,伍姑娘更不時玩直播,但以往經常晒恩愛的她,今次卻一反常態,僅得一晚出外食飯,讓練海棠過鏡出現,當中更試過有一段呼喝老公片段:「老練,做嘢呀!」直播埋出街。

好明顯,伍姑娘啖氣根本未消。



見到有記者,伍姑娘有禮貌地,全程強擠出笑容。

伍姑娘帶埋兩個電燈膽一齊去旅行。

分頭走避合照

星期一(二十七日)下午,補鑊遊結束伍姑娘返到香港,但只有她和助手兩母女出閘,未有見練海棠同行。

問伍姑娘今次同老公去旅行,她只點點頭,至於點解唔見練海棠一齊?她機靈地說:「又俾你撞到咩,哈哈哈……(原諒咗老公未?)唔答啦,多謝你多謝你……(佢有氹番你?)哈哈,多謝你。(個小三離開咗香港,你知唔知?)騎騎騎……唔講啦呢啲,多謝你。(佢究竟用咗乜嘢方法氹你?)唔教你, Thank you多謝。(知唔知佢同個女仔仲有冇聯絡?) hehe……」

練海棠同大胸女連環約會被斷正,難得老婆大方唔追究。

以往伍詠薇不時都會放閃晒恩愛,但偷食事件發生後,伍姑娘未有再放同老公合照。(資料圖片)

伍姑娘不時將旅行過程在 Facebook直播,但老公只過鏡兩秒,大部分時間同助手互動多。

偷食事件曝光當日,伍姑娘表示會對老公進行大審訊,點知第二日就話原諒咗老公。

攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!