掃呢頁CODE去手機

2016年6月8日 星期三

【獨家專訪】18歲原島大地日子點樣過?單身筍盤公開擇偶條件 __,原島大地,

近期熱話梗係離唔開NBA總決賽勇士大戰騎士,拍過《忘不了》嘅童星原島大地,大家都喺金像獎見過佢有幾咁靚仔㗎啦,「樂樂」家陣大個仔喇,又型又潮嘅佢點會冇睇NBA,佢仲話全力支持勇士添。原島大地日前秘密來港工作數天,百忙中不忘為《蘋果》獨家拍攝專訪。自認係勇士粉絲嘅大地,特別穿起咖喱仔史堤芬居里30號波衫,仲喺球場遇上宿敵占屎哥(CK飾):「呢期興我咖喱仔呀,日式咖喱呀,睇我表演啦!」果然,插花技術出 ...


近期熱話梗係離唔開NBA總決賽勇士大戰騎士,拍過《忘不了》嘅童星原島大地,大家都喺金像獎見過佢有幾咁靚仔㗎啦,「樂樂」家陣大個仔喇,又型又潮嘅佢點會冇睇NBA,佢仲話全力支持勇士添。原島大地日前秘密來港工作數天,百忙中不忘為《蘋果》獨家拍攝專訪。自認係勇士粉絲嘅大地,特別穿起咖喱仔史堤芬居里30號波衫,仲喺球場遇上宿敵占屎哥(CK飾):「呢期興我咖喱仔呀,日式咖喱呀,睇我表演」果然,插花技術出 ...




其他影片:>>






近期熱話梗係離唔開NBA總決賽勇士大戰騎士,拍過《忘不了》嘅童星原島大地,大家都喺金像獎見過佢有幾咁靚仔㗎啦,「樂樂」家陣大個仔喇,又型又潮嘅佢點會冇睇NBA,佢仲話全力支持勇士添。原島大地日前秘密來港工作數天,百忙中不忘為《蘋果》獨家拍攝專訪。自認係勇士粉絲嘅大地,特別穿起咖喱仔史堤芬居里30號波衫,仲喺球場遇上宿敵占屎哥(CK飾):「呢期興我咖喱仔呀,日式咖喱呀,睇我表演」果然,插花技術出色嘅大地完勝對手,輕鬆K.O.占屎哥。今年18歲的原島大地,父親係日本人、母親係日藉華人。喺日本出生嘅大地,小時候隨母親去廣州生活,大約4年前才返回日本居住,依家喺東京讀高中。兩個月前,原島大地現身金像獎頒獎典禮,雖然佢只係閃現10秒左右,已引得網民熱淚盈眶,仲封佢做新一代男神,又瘋狂轉貼佢嘅相,掀起一陣大地熱!大地被問到「男神」呢個稱號,即怕怕醜醜,謙遜謂不敢當:「我唔知自己係咪乎合做男神嘅資格喎!」問其心目中男神人選,大地話係劉德華:「心目中嘅男神係要有氣質,大方得體,對事業、家庭同女仔都要認真,劉德華就乎合晒呢啲條件。事業上我都希望以佢為目標。」至於女神,大地鍾情林嘉欣,仲自爆睇完佢同張國榮拍《異度空間》就開始欣賞佢,所以兩個月前喺金像獎有機會同嘉欣合照,十分開心。大地由02年就開始拍戲,喺香港同內地拍過嘅電影有10幾部,不過最令人印象深刻,一定係睇過就喊過嘅《忘不了》,尤其張栢芝拖住飾演樂樂嘅大地去保良局,大地喊晒口叫栢芝唔好唔要佢嗰一幕,嘩,洋蔥到爆呀!今日嘅大地,喺東京讀書,已經係高中生,唔再係當年嘅樂樂。問佢有冇興趣再拍戲?大地承認有興趣:「如果有機會,都想返香港拍下戲,但係目前一定以學業為重,我都希望可以考入大學,讀多3、4年書。」有指好多人都想知佢嘅近況,大地就話:「我依家嘅生活好普通,我同千千萬萬嘅學生一樣,平時就係讀書、打波,坐地鐵返屋企食飯。」問已經脫離童星行列嘅大地,可擔心再拍電影要面對娛樂圈唔同嘅新聞,大地就冇有怕:「平常心面對我暫時嚟講係冇嘢唔可以俾人知嘅!」就連戀情都唔怕被追問?依家有冇拍拖?大地即笑住話:「冇呀,冇拍拖呀,暫時都冇打算追女仔。」咁小男神嘅擇偶條件又係點?大地話首先一定要孝順,至於其他要求,大地就話好簡單:「最緊要性格大方、有氣質,乜嘢國籍都唔重要,但要合眼緣。」另外,大地透露佢今個月尾會再嚟香港出席天梭表同NBA合作嘅腕錶活動,好鍾意打籃球嘅大地話佢偶像係勇士嘅史提芬居里(Stephen Curry),除咗因為Stephen Curry好波,大地話覺得佢對家庭同兩個囡囡都好好,所以好欣賞佢。採訪:小米 攝影:陳志嵐

童年版原島大地喺《忘不了》中極度可愛。 「樂樂」被栢芝送去保良局,七情上面演技十足。
早前大地喺金像獎再度亮相,靚仔樣令網民大嗌「小鮮肉」。 大地自爆心目中嘅女神係林嘉欣。 大地日前穿起居里波衫晒球技。
控波技術一流。 球場遇上大敵占屎哥,梗係要挑機。 嚟自日本嘅大地堪稱「日式咖喱」。
大地諗緊點樣擺脫對手。 占屎哥防守脆弱,大地兩三下功夫話過就過。 「日式咖喱」遠射3分都射死你!
樣靚球技精,唔怪得大把女粉絲。 「左手只係扶助。」射波姿態一流。 控住籃球擺pose冇難度。
綁鞋帶都型過人。

鍾意就快D Share啦!