掃呢頁CODE去手機

2016年6月8日 星期三

陳法拉:【剪咗成呎】陳法拉直播落髮瘋狂嗌痛 __,法拉,陳法拉,

陳法拉咩事咁捨得嘅?陳法拉雖然近年去咗美國讀書,好少喺香港公開露面,但唔代表佢忘記咗香港嘅粉絲,仲成日喺fb玩直播將佢嘅近況大放送。呢日,陳法拉就直播剪頭髮嘅一幕(唔知呢個係咪舞台劇嘅新造型呢?),仲要素顏上陣。雖然只係剪頭髮,但法拉都勁肉緊,當髮型師一嘢剪落去嘅時候,佢不斷發出慘叫聲,仲狂嗌:「好痛。」雖然認真講句,剪頭髮真係唔會痛,但小編估計法拉想表達嘅應該係心痛,真係聽見佢嘅慘叫都戥佢心噏。 ...


陳法拉咩事咁捨得嘅?

陳法拉雖然近年去咗美國讀書,好少喺香港公開露面,但唔代表佢忘記咗香港嘅粉絲,仲成日喺fb玩直播將佢嘅近況大放送。

呢日,陳法拉就直播剪頭髮嘅一幕(唔知呢個係咪舞台劇嘅新造型呢?),仲要素顏上陣。雖然只係剪頭髮,但法拉都勁肉緊,當髮型師一嘢剪落去嘅時候,佢不斷發出慘叫聲,仲狂嗌:「好痛。」雖然認真講句,剪頭髮真係唔會痛,但小編估計法拉想表達嘅應該係心痛,真係聽見佢嘅慘叫都戥佢心噏。

話咁快,髮型師就剪咗一大撮頭髮,目測應該有成呎咁長,而當髮型師將剪落嚟嘅頭髮交畀法拉嘅一刻,法拉即刻拎上手係咁揈,感覺相當可愛。而肉眼所見,法拉嘅頭髮唔單止「又黑又亮」,而且仲好有彈性,啲髮質靚到不得了,連法拉自己望多兩眼,都忍唔住高呼「啲髮質幾靚」喎。

而呢條片雖然只係上載咗兩個鐘,但已經有成7.8萬人瀏覽,估唔到剪個頭髮都咁多人睇,真係厲害。而網民大致嘅留言如下:「啲頭髮可以拎去捐」、「素顏都好靚女」、「不想你剪」、「cut so long」、「你剪走了三千煩惱絲,但剪不斷成千過萬的粉絲,髮可斷、情不斷」,最後呢位網民又幾有創意喎。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!