掃呢頁CODE去手機

2016年6月8日 星期三

謝賢:深圳五車連環撞 80歲謝賢炒車裂肋骨 __,謝賢,

就嚟80歲嘅謝賢,喺深圳坐車期間,遇上交通意外,導致左邊肋骨出現骨裂。今年8月便踏入80歲的謝賢,昨日到深圳為電視劇《賭城群英會》開工,怎料當他在深圳坐車期間,在暴雨之下,遇上交通意外,謝賢所乘坐之座駕,因閃避一架突然Cut線的貨車而急煞車,但座駕仍撞向貨車尾,後面的車亦煞掣不及撞埋一齊,最終釀成五車連環相撞,四哥更被撞至跌離座位!肋骨骨裂忍痛開工不過,謝賢因不想影響拍攝進度,加上起初不覺太痛,遂 ...


就嚟80歲嘅謝賢,喺深圳坐車期間,遇上交通意外,導致左邊肋骨出現骨裂。

今年8月便踏入80歲的謝賢,昨日到深圳為電視劇《賭城群英會》開工,怎料當他在深圳坐車期間,在暴雨之下,遇上交通意外,謝賢所乘坐之座駕,因閃避一架突然Cut線的貨車而急煞車,但座駕仍撞向貨車尾,後面的車亦煞掣不及撞埋一齊,最終釀成五車連環相撞,四哥更被撞至跌離座位!

肋骨骨裂忍痛開工

不過,謝賢因不想影響拍攝進度,加上起初不覺太痛,遂堅持開工,怎料腰背愈來愈痛,最終要急送返港醫治,並發現左邊肋骨出現骨裂,需要即時停工休息!《東網》記者致電謝賢,他直認此事,性格樂觀的他還幽自己一默說:「我依家講嘢都痛,可能個天想警告我,叫我要小心啲,如果唔係唔畀我過八十歲(仔女霆鋒、婷婷係咪好緊張?)佢哋當然緊張,兩個都有搵我,婷婷尋晚仲陪到我深夜先放心走。」

麥明詩哮喘發作

《賭》劇除了四哥外,昨日麥明詩身體都出現問題,客串該劇的她突然哮喘發作,呼吸困難,也需即時回港睇醫生,麥明詩說:「我由細到大都有哮喘,遇上污濁空氣刺激到氣管就會發作,今次嘅發作都真係幾犀利,再加上我冇帶急救用嘅藥,所以要返香港睇醫生,不過依家冇事,劇組好好,好照顧我。」

王晶:最緊要人冇事

昨日接二連三發生事故,監製王晶都第一時間去處理,雖然拍攝檔期有受影響,但王晶表示問題不大,最緊要大家沒事,王晶說:「拍劇總會有大大小小嘅事發生,最緊要人冇事,其他嘢我哋會安排。」至於謝賢一對仔女謝霆鋒與謝婷婷,對於四哥遇交通意外一事,則分別透過經理人霍汶希及助手回覆:「多謝關心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!