網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月24日 星期五

迷你倉大火:迷你倉火:同袍痛哭失志傑 兒子不停喊爸爸 __,

消防隊目許志傑殉職,同袍相擁痛哭。(劉子文攝)牛頭角時昌迷你倉四級大火仍未救熄,今日再多1名消防隊目殉職。死者許志傑,37歲,生前駐守觀塘消防局。有在現場奮力撲救的消防員,得悉許不幸殉職後,相擁痛哭,有的更跌坐地上掩面流淚,需由身旁同僚安慰。有消防WhatsApp群組流出錄音,有相信是消防員的邊講邊喊:「我現在喺ICU(深切治療部),已見咗佢最後一面,又指佢老婆喊到死呀!」背部有一把聲音不停喊爸爸 ...


消防隊目許志傑殉職,同袍相擁痛哭。(劉子文攝)

牛頭角時昌迷你倉四級大火仍未救熄,今日再多1名消防隊目殉職。死者許志傑,37歲,生前駐守觀塘消防局。有在現場奮力撲救的消防員,得悉許不幸殉職後,相擁痛哭,有的更跌坐地上掩面流淚,需由身旁同僚安慰。

有消防WhatsApp群組流出錄音,有相信是消防員的邊講邊喊:「我現在喺ICU(深切治療部),已見咗佢最後一面,又指佢老婆喊到死呀!」背部有一把聲音不停喊爸爸,相信是許志傑的7歲兒子。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!