網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月8日 星期三

王卓淇:與王卓淇激吻六次 謝東閔抹晒嘴 __,王卓淇,謝東閔,

勁羨慕呀!前港姐王卓淇(Erin)日前與藝人謝東閔於長沙灣街頭為無綫劇集《全職沒女》拍攝外景,穿上背心長褲的Erin除要乘坐電單車「胸壓」謝東閔的替身外,更獻出「螢幕初吻」連咀謝東閔六次,最終謝東閔更咀到要抹嘴,認真艷福不淺!Erin受訪時透露,因早前與謝東閔在劇集《愛情食物鏈》中飾演兄妹,故今次Erin曾擔心兩人接吻效果,會有「亂倫」感覺,她說:「因為之前同佢做兄妹,估唔到今次由兄妹變咗情人,我 ...


勁羨慕呀!

前港姐王卓淇(Erin)日前與藝人謝東閔於長沙灣街頭為無綫劇集《全職沒女》拍攝外景,穿上背心長褲的Erin除要乘坐電單車「胸壓」謝東閔的替身外,更獻出「螢幕初吻」連咀謝東閔六次,最終謝東閔更咀到要抹嘴,認真艷福不淺!

Erin受訪時透露,因早前與謝東閔在劇集《愛情食物鏈》中飾演兄妹,故今次Erin曾擔心兩人接吻效果,會有「亂倫」感覺,她說:「因為之前同佢做兄妹,估唔到今次由兄妹變咗情人,我哋都擔心會有亂倫感覺,不過其實都冇,反而默契多咗。(緊張到NG咗6次?)因為監製想拍得完美,想我投入啲,所以先要拍咁多次。(謝東閔帶到你入戲?)係呀,佢都幫咗我多,好帶到我去入戲。」

拍攝當日,Erin眼睛通紅,她表示雙眼發炎,不過仍頂硬上,她說:「我仲頂得住,唔想請假影響拍攝。我臨拍之前仲Send咗個短訊畀謝東閔,話今日嚟傳染佢,佢仲話唔會咁容易。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!