網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月8日 星期三

女王頭唔係港幣?阿姐被嘲火星嚟 __,阿姐,汪明荃,

有貼文流傳指用女王頭1蚊硬幣去買麵包,被店員拒收。(fb「小心駕駛(討論別人駕駛態度)」/資料圖片)如果喺香港都用唔到港幣,咁仲可以用咩幣嚟買嘢?話說有facebook貼文流傳指,用女王頭1蚊硬幣去買麵包,怎料店員稱個女王頭硬幣不是港幣而拒收,貼文引起網民熱議,不少人着貼主儲起不要使用,指日後會好值錢,亦有人嘲諷「新香港人」不識舊事頭婆,串爆店員「係咪火星嚟?」網民PepeFong在fb群組「小心 ...


有貼文流傳指用女王頭1蚊硬幣去買麵包,被店員拒收。(fb「小心駕駛(討論別人駕駛態度)」/資料圖片)

如果喺香港都用唔到港幣,咁仲可以用咩幣嚟買嘢?話說有facebook貼文流傳指,用女王頭1蚊硬幣去買麵包,怎料店員稱個女王頭硬幣不是港幣而拒收,貼文引起網民熱議,不少人着貼主儲起不要使用,指日後會好值錢,亦有人嘲諷「新香港人」不識舊事頭婆,串爆店員「係咪火星嚟?」

網民PepeFong在fb群組「小心駕駛(討論別人駕駛態度)」分享上述發貼,內容稱貼主用女王頭1蚊硬幣去買麵包,「阿姐同我(貼主)講唔係港幣唔收,我話係,佢話唔係堅持要我換,真無奈」。大批網民看罷紛紛質疑個阿姐是新移民,「英屬時代阿姐仲未落嚟」,更寸爆阿姐:「最可怕的不是蠢,而是無知。」

亦有網民鍾情呢款貨幣,亦好抵得諗話要用2蚊同貼主換。嘩,升值咗一倍喔!更有網民大晒冷,晒自己所收藏的舊貨幣,有網民晒出一大堆「青蟹」,舊20、50、100元紙幣,指要去買麵包,隨即有網民笑稱:「今次實餓死,同軍票一樣變廢紙。」

網民有話說

DavidMak:一個一蚊分出人同蝗

HermanFong:俾我丫,兩蚊同你換。

KelHo:嘩,見到依D我當係寶即時儲起佢囉,絕對唔會拎黎(嚟)用

KennethTsang:阿姐絕對係新.香港人or偽.香港人

JoeChoi:係香港人先知真正港幣

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!