網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月8日 星期三

同洪永城互相包容 唐詩詠拋金句講愛情 __,唐詩詠,洪永城,

唐詩詠引用電影《史力加》中嘅金句,相信佢嘅意思係話愛一個人,係會愛埋對方唔完美嘅地方!獲封為「絕世好女友」嘅唐詩詠,早前男友洪永城就被傳翻撻舊愛BirdTse,男方事後就激罕晒咗張合照反撃傳聞,詩詠就以「好小事」回應,兩個都好有默契!而尋晚詩詠喺夜闌人靜處,就喺Instagram晒咗張獨照!佢仲引用電影《史力加》(Shrek)嘅愛情論,似係有所暗示咁話愛情係要互相包容,因為冇人係完美嘅!佢留言:「 ...


唐詩詠引用電影《史力加》中嘅金句,相信佢嘅意思係話愛一個人,係會愛埋對方唔完美嘅地方!

獲封為「絕世好女友」嘅唐詩詠,早前男友洪永城就被傳翻撻舊愛Bird Tse,男方事後就激罕晒咗張合照反撃傳聞,詩詠就以「好小事」回應,兩個都好有默契!

而尋晚詩詠喺夜闌人靜處,就喺Instagram晒咗張獨照!佢仲引用電影《史力加》(Shrek)嘅愛情論,似係有所暗示咁話愛情係要互相包容,因為冇人係完美嘅!佢留言:「Love isn't perfect. If someone couldn't accept the worst of you, they don't deserve the best of you. Love is not about perfection. By Shrek 2000」(愛,並不完美。若不能接受最差的你,就不配擁有最好的你。)小編呢個moment竟然諗起「無人完美 無人如己 何妨容納雙方對比」呢句歌詞……

喇!講到咁,有網友就梗係即刻聯想佢係講緊同洪永城嘅關係仲紛紛留言話「睇好你哋」、「祝福你們」咁!睇嚟佢哋兩個嘅感情昇華到打風都打唔甩


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!