網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月6日 星期一

上庭爭撫養權 林雅詩眼濕濕:好辛苦 __,林雅詩,

林雅詩與老公溫文英為仔仔撫養權一事上庭。藝人林雅詩(Grace)今早10時45分,在媽媽陪同下現身灣仔法院,與老公溫文英為仔仔撫養權一事上庭,逗留大約兩小時左右,即離開法院。Grace受訪時起初表現堅強,但及後則忍不住哽咽眼濕濕,她透露今次是第二次上庭:「傾離婚同仔仔嘅撫養權。(有咩進展?)全部嘢都交晒畀律師處理,所以暫時唔方便透露,唔好意思。」當問到是否老公溫文英未肯簽紙離婚,她即眼濕濕謂:「應 ...


林雅詩與老公溫文英為仔仔撫養權一事上庭。

藝人林雅詩(Grace)今早10時45分,在媽媽陪同下現身灣仔法院,與老公溫文英為仔仔撫養權一事上庭,逗留大約兩小時左右,即離開法院。

Grace受訪時起初表現堅強,但及後則忍不住哽咽眼濕濕,她透露今次是第二次上庭:「傾離婚同仔仔嘅撫養權。(有咩進展?)全部嘢都交晒畀律師處理,所以暫時唔方便透露,唔好意思。」當問到是否老公溫文英未肯簽紙離婚,她即眼濕濕謂:「應該係啦我諗!我單方面就簽咗。(佢想攞番仔仔個撫養權?)未知,等律師再安排。」她續說近排有點事令她十分辛苦。

開庭前曾爭執

另就記者現場觀察,Grace與溫文英開庭前似有少許爭執,二人態度十分強硬,Grace更向對方說:「你依家咩態度?」就此事Grace亦承認:「係啦,有少少爭執。(依家法例改咗即使父母離婚,小朋友撫養權都共同承擔,你點睇?)我等律師幫我處理。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!