掃呢頁CODE去手機

2016年6月12日 星期日

浦東機場爆炸 蔡少芬報平安:相隔好遠 __,蔡少芬,

蔡少芬話同事發地點隔好遠,所以冇嚇親。藝人蔡少芬出席上海電影節為電影《S風暴》進行宣傳,今日下午她從上海浦東機場返港,剛巧浦東機場下午在T2航站樓內發生爆炸事件。蔡少芬接受《東網》電話訪問報平安,她說:「我聽到呢件事,當時我哋已經Checkin入咗去裏面,喺裏面等緊上機。因為相隔好遠,所以冇嚇親,但係都擔心有冇人受傷,慶幸冇事咁,個心都安樂啲。」而愛妻心切的老公張晉,即在微博「愛的呼喚」老婆,可能 ...


蔡少芬話同事發地點隔好遠,所以冇嚇親。

藝人蔡少芬出席上海電影節為電影《S風暴》進行宣傳,今日下午她從上海浦東機場返港,剛巧浦東機場下午在T2航站樓內發生爆炸事件。

蔡少芬接受《東網》電話訪問報平安,她說:「我聽到呢件事,當時我哋已經Check in入咗去裏面,喺裏面等緊上機。因為相隔好遠,所以冇嚇親,但係都擔心有冇人受傷,慶幸冇事咁,個心都安樂啲。」

而愛妻心切的老公張晉,即在微博「愛的呼喚」老婆,可能是因為爆炸事件擔心老婆,他留言:「蔡少芬要平安回来。」而蔡少芬亦在微博報平安,寫道:「沒事的!我會平安回來啊!等我!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!