掃呢頁CODE去手機

2016年6月12日 星期日

巴士也升呢 WIFI叉電咩都有 __,

龍運豪華機場巴士今早正式載客,《蘋果》記者今早率先試搭這架配備USB充電插座的豪華巴士。首批新巴士將行走A43、A43P路線,途經粉嶺、上水及機場,全程車費$30.9,並計劃稍後擴大至其他路線。新車外觀以橙白色設計,被巴士迷取笑貌似「大快活或吉野家」,有「流動快餐車」之名。豪華機場巴士小檔案行走路線:A43、A43P路線,途經粉嶺、上水及機場全程車費:$30.9車身顏色:橙色、深灰 ...




其他影片:>>






龍運豪華機場巴士今早正式載客,《蘋果》記者今早率先試搭這架配備USB充電插座的豪華巴士。首批新巴士將行走A43、A43P路線,途經粉嶺、上水及機場,全程車費$30.9,並計劃稍後擴大至其他路線。新車外觀以橙白色設計,被巴士迷取笑貌似「大快活或吉野家」,有「流動快餐車」之名。豪華機場巴士小檔案

行走路線:A43、A43P路線,途經粉嶺、上水及機場

全程車費:$30.9

車身顏色:橙色、深灰色和白色,車廂以橙、啡色為主調

新車設備:免費Wifi無線上網、乘客座位旁設有USB充電插座供手機充電、報站系統、保溫箱及加闊行李架乘客點睇?

●莊先生(外國讀書回港的大學生)

今天專程到車站拍照,順便試坐。他認為新巴士和舊式的分别不大,但巴士上每個座位都設有USB插座,令他十分驚喜,「有Wifi同有得差電真係方便左,好似喺外國返嚟啱啱落機無電又可以喺上面差下電用下Wifi。」他又指,車上設有閉路電視監視行李可以令乘客更安心更方便,惟增設保溫箱的作用不大。

●董先生(一向有搭此路線)

新巴士配備的USB插座十分方便,會於下次乘搭時試用,他又認為如果新巴士因加裝新設備而加價的話尚算合理,「都唔係成日都搭嘅,間唔中搭下,希望加嘅話升幅唔會太大啦。」司機點睇?

●63歲巴士司機伍先生(平常多駕駛此路線)

駕駛機場巴士約20年,今日換上以橙色和深灰色為主的制服。他指新的豪華巴士較以前舒適,「個座位都舒服,同埋車頭視線都闊咗。」他表示,今天的客量有稍為增多,而早上亦有不少巴士迷到車站拍照。

王心義攝 王心義攝
王心義攝 王心義攝 王心義攝
王心義攝 王心義攝 王心義攝
王心義攝

鍾意就快D Share啦!