網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月11日 星期六

【我是歌手?】G.E.M谷巨胸唱家駒 真係當自己唱紅《喜歡你》? __,我是歌手,G.E.M,

今晚紀念黃家駒的愛心騷接近尾聲,G.E.M以性感小背心現身,她第一首唱出《情人》又帶領觀眾揮手,話:「你哋隻手可唔可以借俾我?」台下都有觀眾響應,但反應不似預期。唱到中段,G.E.M施展過一次招牌式喪叫。接着再唱《喜歡你》,G.E.M就話:「過去呢一兩年,無論我去到邊一個地方演唱,每一次唱到呢一首歌,現場就會好感動咁大合唱,所以呢一度,希望你哋同我一齊唱。」然後開始唱,但唱咗兩句,見台下反應仍然冷 ...




其他影片:>>






今晚紀念黃家駒的愛心騷接近尾聲,G.E.M以性感小背心現身,她第一首唱出《情人》又帶領觀眾揮手,話:「你哋隻手可唔可以借俾我?」台下都有觀眾響應,但反應不似預期。唱到中段,G.E.M施展過一次招牌式喪叫。接着再唱《喜歡你》,G.E.M就話:「過去呢一兩年,無論我去到邊一個地方演唱,每一次唱到呢一首歌,現場就會好感動咁大合唱,所以呢一度,希望你哋同我一齊唱。」然後開始唱,但唱咗兩句,見台下反應仍然冷淡,於是G.E.M再問:「係咪可以一齊唱呢?」咦,改善不大。於是G.E.M再高呼兼做手勢:「大聲啲!」終於有聲喇!然後G.E.M向觀眾攤開雙手,唔出聲,迎接大家的熱情,再說:「好勁呀!」對於G.E.M突如其來的《我是歌手》式呼籲,台下反應未算熱烈,觀眾仍然坐定定,同之後草蜢熱烈反應全場企起身成強烈對比。G.E.M落台後,輪到Rubberband上台獻唱《遙望》同《遙遠的Paradise》。

ViuTV電視截圖
台下完全冇人企起身,但不少人都有口郁郁跟住唱。 G.E.M努力搞氣氛叫全場大合唱,但台下反應都係非常一般。
是緣是情是童真…
「大聲啲!」

鍾意就快D Share啦!