網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月11日 星期六

【壹週刊】羅明珠化一縷輕煙》有片!李麗珍喊到抽搐 袁潔瑩強忍淚水 __,羅明珠,李麗珍,袁潔瑩,M1,

羅明珠上月27號因心臟病猝逝,終年47歲。其家人昨晚假香港殯儀館為她設靈,並安排於今早由智德高僧封棺說法,然後再移送至歌連臣角火化。「開心少女組」成員之一的袁潔瑩最有心,今早7時已到達殯儀館幫手及打點一切,有份扶靈的鄧兆尊亦已到達靈堂。另外,早前爆出與男友潘源良分手的李麗珍,已由台灣回港,並於早上七時半由一名男友人陪伴下乘的士抵達靈堂送故友,戴上黑框眼鏡的珍妹精神尚可。羅明珠閨蜜WinnieYue ...


羅明珠上月27號因心臟病猝逝,終年47歲。其家人昨晚假香港殯儀館為她設靈,並安排於今早由智德高僧封棺說法,然後再移送至歌連臣角火化。「開心少女組」成員之一的袁潔瑩最有心,今早7時已到達殯儀館幫手及打點一切,有份扶靈的鄧兆尊亦已到達靈堂。另外,早前爆出與男友潘源良分手的李麗珍,已由台灣回港,並於早上七時半由一名男友人陪伴下乘的士抵達靈堂送故友,戴上黑框眼鏡的珍妹精神尚可。羅明珠閨蜜Winnie Yuen於好友猝逝後一直未有露面,昨日好友設靈亦未有現身,不過,今早八時,一身黑衣打扮,面容憔悴的她,終於現身靈堂,陪摯友走最後的路。儀式完畢後,羅明珠嘅遺體移送至歌連臣角火化,親友陸續到場。火葬場的工作人員,將安放了羅明珠嘅白色靈柩推上準備火葬的路軌上,旁邊擺上黑白遺照及祭品。甩拖嘅李麗珍今朝戴住黑色膠框眼鏡到靈堂,據知佢喊咗成朝,換咗副黑超嘅珍妹送完好姊妹最後一段路後,爆喊到有啲虛脫,要由兩位男士扶住離開。袁潔瑩琴日設靈時已經喊到眼腫鼻紅,今日戴住黑超嘅佢,選擇強忍淚水送亡友。羅明珠匆匆的一生,化成一縷輕煙,就如佢嘅首《新月情懷》其中一句歌詞… 情懷如天邊新月,風中翻飛。

剛爆出失戀的珍妹,由男友人陪伴下現身靈堂。 羅明珠的生前閨密Winnie Yuen消失了,直到好友出殯,終於現身,送好友最後一程。
袁潔瑩最有心,今早7時已到達殯儀館幫手及打點一切。 有份扶靈的鄧兆尊,於七時多便已到達靈堂。 同羅明珠及珍妹相識多年

鍾意就快D Share啦!