網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月11日 星期六

黃家駒:家駒紀念騷 低胸G.E.M.邀觀眾大合唱 __,G.E.M.,G.E.M,黃家駒,鄧紫棋,

G.E.M.邀觀眾大合唱!由葉世榮發起、紀念Beyond已故主音黃家駒的慈善紀念演唱會今晚在會展舉行,由曾志偉預先拍攝的短片揭開序幕:「家駒無論去到幾遠都會返嚟,家駒係香港樂壇嘅代表人物,今日大家嚟紀念佢,將佢嘅愛同精神延續落去。」林曉培眼濕濕之後多位歌手輪流上台表演,包括打頭陣嘅周啟生、樂隊Kolor與盧巧音、林曉培(Shino)、年僅八歲的小妹妹譚芷昀及鄧健泓等人,其中Shino出場時表示今晚 ...


G.E.M.邀觀眾大合唱!

由葉世榮發起、紀念Beyond已故主音黃家駒的慈善紀念演唱會今晚在會展舉行,由曾志偉預先拍攝的短片揭開序幕:「家駒無論去到幾遠都會返嚟,家駒係香港樂壇嘅代表人物,今日大家嚟紀念佢,將佢嘅愛同精神延續落去。」

林曉培眼濕濕

之後多位歌手輪流上台表演,包括打頭陣嘅周啟生、樂隊Kolor與盧巧音、林曉培(Shino)、年僅八歲的小妹妹譚芷昀及鄧健泓等人,其中Shino出場時表示今晚會唱唯一一首國語歌,還眼濕濕表示:「今晚不是代表自己,是代表世界各地永遠深愛家駒、永遠深愛Beyond的人,好榮幸今晚踏上這舞台,我很愛他!」之後就唱出《短暫的溫柔》。

之後輪到身穿金銀色低胸露腰上衣加白褲的G.E.M.出場,她一出場即跟大家打招呼:「家駒好多音樂對我音樂路上同人生路上有好多影響,好開心可以企喺度,一齊將家駒嘅愛同精神延續落去。」之後她唱出《情人》,唱出《喜歡你》前,又謂這一、兩年,去到哪裏唱這首歌,大家都會大合唱,於是即邀請全場觀眾大合唱,氣氛熱烈。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!