網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月15日 星期五

名人:利嘉兒晒110萬潮爆環保電動車 __,利嘉兒,

利嘉兒以110萬港元買了近年流行潮物TeslaModelS電動車。DJ利嘉兒(Lily)六年前下嫁做製衣及門鎖有錢商人Bong,揸名車住豪宅的Lily一向着重環保,她認為只要是能力範圍之內都會做,她說:「開少啲冷氣、燈,而車對地球環境破壞影響好大,從車着手都係好事。」老公係愛車之人講到車,Lily即刻滔滔不絕,全因她老公是愛車之人,她更以女人愛換手袋、換新鞋,形容老公對車的熱愛程度。早前她以110 ...


利嘉兒以110萬港元買了近年流行潮物Tesla Model S電動車。

DJ利嘉兒(Lily)六年前下嫁做製衣及門鎖有錢商人Bong,揸名車住豪宅的Lily一向着重環保,她認為只要是能力範圍之內都會做,她說:「開少啲冷氣、燈,而車對地球環境破壞影響好大,從車着手都係好事。」

老公係愛車之人

講到車,Lily即刻滔滔不絕,全因她老公是愛車之人,她更以女人愛換手袋、換新鞋,形容老公對車的熱愛程度。早前她以110萬港元買了近年流行潮物Tesla Model S電動車,她說:「市場有咩新款老公就會八卦,身邊朋友大讚架車好,所以就買咗,揸咗之後,比預期優點多好多,電車係大趨勢,既環保又IN,起步嘅爆發力好勁,可媲美好多超級跑車,好快、有貼背嘅感覺。」

大讚人工智能

身為DJ的Lily熱愛音樂,對於這架電動車最令她滿意的地方就是音樂,她表示:「架車本身內置已儲存咗好多歌,歐美中日韓等多個地方,而且任何類型都有,全部仔細分類好,好正。而且個Mon有ipad咁大,GPS又好準,睇導航好清楚。」既是環保車,不需要入油,當然節省不少,她說:「架車平時老公揸多,以前佢每個月八、九千蚊(港元)油錢,依家佢喺公司安咗個叉電器,每月電費都係多六、七百蚊(港元),慳咗九成幾。(叉電會否麻煩?)如果自己屋企冇安裝叉電器,平時要到有叉電嘅停車場,就要排隊,唔係好多停車場,因為仲係新,希望嚟緊會有多啲地方可以叉。」Lily又大讚架車有人工智能,跟車太貼會有提示,又有行車記錄:「架車會記憶你成日去嘅地方,如果經過啲路有Block位,車頭會自己升降避震,有晒感應,仲有一樣好處,就係自動駕駛,但香港就唔用得,喺外國High Way用就會好正。」

嘆外型美中不足

Lily認為此車美中不足是外型:「外型似房車又有啲似跑車,唔湯唔水,所以我哋想佢靚仔啲,將啲銀色部分都轉晒黑色,有啲與眾不同,架車原定七十幾萬港元,因為加咗天窗,加大碼力轉咗外型嘅色,所以要110萬港元。」她亦十分留意環保車的新動向,知道將推出車身較細的Model 3,她已急不及待落訂買了兩架:「Model 3我哋已預計咗兩部,好啱女仔揸,架車細啲,好靚,價錢比較平,暫時公布價錢30萬港元,但未知要唔要稅,因為依家電車至2017年都唔使稅,而架車要2018年先有貨到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!