網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月15日 星期五

黃心美自爆被迫去相睇飯局 __,黃心美,

黃心美話佢妹妹黃心穎夾埋單立文安排相睇畀佢,仲逼佢一定要去㖭!藝人黃心美出席奧迪香港舉行的「ProgressisIntense」全新AudiA4VIP發布酒會,為活動擔任司儀的她透露自己在16歲時已在溫哥華考獲車牌:「我想講今日活動架車,係我嗰陣喺溫哥華買嘅人生第一架車,18年後再做同一部車嘅發布會,幾有緣。(自己買?)屋企人買,當時貪架車靚、有型,爹哋媽咪肯買,係因為架車係四輪推動,好安全,不過 ...


黃心美話佢妹妹黃心穎夾埋單立文安排相睇畀佢,仲逼佢一定要去㖭!

藝人黃心美出席奧迪香港舉行的「Progress is Intense」全新Audi A4 VIP發布酒會,為活動擔任司儀的她透露自己在16歲時已在溫哥華考獲車牌:「我想講今日活動架車,係我嗰陣喺溫哥華買嘅人生第一架車,18年後再做同一部車嘅發布會,幾有緣。(自己買?)屋企人買,當時貪架車靚、有型,爹哋媽咪肯買,係因為架車係四輪推動,好安全,不過依家就要自己買啦。(有冇試過揸快車?)我揸車好安全㗎。(追求者有車會否加分?)有車唔會加分,我唔需要人有啲咩,靠自己好啲,之前嘅經歷話我知,如果靠人先可以有車同樓,第日佢唔要你咁點算。(咁要有咩條件?)我咁大個人仲玩感覺,鍾意就得,最好有幽默感。(個人出現未?)未出現,忙到冇時間拍拖。」

感情狀況惹擔心

現年34歲心美續透露妹妹黃心穎及單立文非常擔心自己的感情狀況:「阿妹夾埋單立文安排相睇畀我,我冇去過,推咗好多次,但忙埋呢幾日就會有餐相睇飯。(幾個定一個?)冇問咁清楚。(你去得即係唔抗拒相睇?)唔係唔抗拒,係畀單立文鬧得太多,仲要加好多語氣助詞,鬧到我媽媽喺溫哥華瞓咗都識起身,唔好意思再推,所以咪當同單立文聚吓舊,上次見佢已經係3月尾,佢好好,我生日搭正12點同我講生日快樂,又會喺生日正日請我食飯。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!