網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月15日 星期五

《發字精神》(3):發哥勉勵子華再開騷 __,發哥,黃子華,子華,周潤發,

發哥勉勵子華再開棟篤笑,希望對方過咗嘅嘢唔好回頭睇。周潤發所到之處,只要他金口一開,任何場合都可以即時滿載笑聲。雖然幽默風趣形象早已深入人心,但他謙稱若要搞棟篤笑,自己一定輸給黃子華。對於子華暗示「香港已經令佢笑唔出」,發哥要隔空為對方打氣!發哥在影壇成就有目共睹,他主演的《寒戰2》於香港繼續創佳績,截至7月13日累計票房達3,100萬港元,成為史上第二快速破3千萬的華語電影。而發哥一向予人幽默風 ...


發哥勉勵子華再開棟篤笑,希望對方過咗嘅嘢唔好回頭睇。

周潤發所到之處,只要他金口一開,任何場合都可以即時滿載笑聲。雖然幽默風趣形象早已深入人心,但他謙稱若要搞棟篤笑,自己一定輸給黃子華。對於子華暗示「香港已經令佢笑唔出」,發哥要隔空為對方打氣!

發哥在影壇成就有目共睹,他主演的《寒戰2》於香港繼續創佳績,截至7月13日累計票房達3,100萬港元,成為史上第二快速破3千萬的華語電影。而發哥一向予人幽默風趣的形象,每每簡單幾句說話,即可引得哄堂大笑。於片場常玩棟篤笑的他,謙稱無意搞talk騷:「做棟篤笑你邊好笑過黃子華?佢諗到頭都爆埋,去諗啲嘢引你哋笑,我就喺度we we wet wet,諗到咩講咩,佢哋好笑啲。我哋係畀啲氣氛、正能量,咁對人又好,喺拍戲現場又好,整件事就和諧啲、美好啲。我做人宗旨係總之我去到每一個地方都要係好和諧嘅地方,個氣氛要好好,尤其是拍戲,我更加要個現場好似一家人咁樣,去到邊度做嘢我都係抱住咁嘅心態。如果少啲怨氣嘅話,世界更加美麗㗎!」

「過咗嘅嘢唔好回頭睇」

發哥坦言欣賞子華,但得聞對方早前暗示「香港已經令佢笑唔出」,發哥不忘勉勵子華:「香港笑唔出啫,你可以笑得出嘛,有句嘢話:『開心一日,唔開心又一日』,如果大家都攬住一齊(咁諗),死人喎!唔得喎!我哋一定要向前看,過咗嘅嘢你唔好回頭睇,因為人生短短幾廿年之嘛,所以每天起身都係美好嘅明天,唔需要抱啲咁嘅心態嘅。黃子華!你係我好鍾意嘅人嚟,同埋好欣賞嘅演員。其實子華就應該係一個香港嘅代表,又能文又能武,依家仲做埋舞台劇,更加無得頂添係啦,場場都爆晒,我有機會一定嚟睇你,黃子華,你好嘢!」

輕狂歲月:入咗訓練班

發哥主張做人要向前看,現年61歲的他,正處於世界衞生組織定義的「青年人」組別(18至65歲),回顧這段青年歲月最年少輕狂的一件事,他不作他想即說:「得一件事啫,就係入咗訓練班,做咗個演員,咁就改變咗一生。每一個角色,生過又死過,又同好多人喺埋一齊,又生離死別過,其實我覺得呢個係幾得意嘅人生嚟。因為人係得一生,但係演員就好多生,每一個角色都係一生嘅時候,演咗100套戲,我就過咗100段人生。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!