網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月5日 星期二

【傳懷孕3個幾月】40歲林心如嫁霍建華 7月31號峇里搞婚禮 __,霍建華,林心如,

現年40歲嘅林心如同36歲霍建華熱戀半年,確定今月31號將喺峇里島舉行婚禮,曾演《16個夏天》兼心如老友鄒承恩證實收到邀請,據新人雙方密友表示,「華心」希望舉辦一場低調嘅婚禮,只邀請雙方家長同少數親友到場,好姊妹舒淇度檔期,希望親自送上祝福。霍建華今年5月20日認愛林心如,據悉佢哋一直想結婚,選喺7月底結婚,係因為佢哋8月初要向劇組報到,峇里舉行完婚禮後,二人各自忙住拍戲,拍到明年6月,佢哋先會放 ...




其他影片:>>






現年40歲嘅林心如同36歲霍建華熱戀半年,確定今月31號將喺峇里島舉行婚禮,曾演《16個夏天》兼心如老友鄒承恩證實收到邀請,據新人雙方密友表示,「華心」希望舉辦一場低調嘅婚禮,只邀請雙方家長同少數親友到場,好姊妹舒淇度檔期,希望親自送上祝福。霍建華今年5月20日認愛林心如,據悉佢哋一直想結婚,選喺7月底結婚,係因為佢哋8月初要向劇組報到,峇里舉行完婚禮後,二人各自忙住拍戲,拍到明年6月,佢哋先會放長假度蜜月。至於,林心如係唔係有咗,佢個密友笑而不答,但據了解佢呢2個月前已戒酒調身體,據知,公開戀情已知道有咗,目前已有咗3個幾月,據知之前霍建華參加吳奇隆同劉詩詩嘅婚禮,覺得個地方好浪漫,想有一個差唔多嘅婚禮,所以想喺嗰度搞婚禮,屆時會邀請楊冪、舒淇、胡歌、吳奇隆兩公婆等出席。林心如透過「林心如工作室」微博承認婚訊,留言:「是的,華哥和姐要結婚了,謝謝大家的關心。」另外,霍建華亦透過「華傑工作室」回覆:「今天收到很多朋友的詢問。是的,我和心如要結婚了,謝謝大家的關心!」據知今次「華心B」嚟得好突然,完全打亂晒霍建華同林心如嘅計劃,佢哋冇諗過咁快有BB,不過因為啲job之前接落,所以會如期開工,「爸爸」霍建華就會如期下月中開拍《如懿傳》,「媽媽」林心如亦會喺下月拍新片,但佢就應該會避晒啲動作場面,免得驚動到阿B,明年6月補度蜜月。

林心如同霍建華今月31號將喺峇里島舉行婚禮。 心如日前喺巴黎,見佢有啲肚凸凸,未知係唔係有咗… 好姊妹舒淇亦會參加婚禮!
舒淇似乎好大機會做埋姊妹! (微博截圖) (微博截圖)

鍾意就快D Share啦!