網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月18日 星期一

34C歐陽巧瑩自爆對巨胸唔滿意 __,歐陽巧瑩,

歐陽巧瑩要求真高!《東網Baby》的「索女玩曬」系列,今期輪到經常在社交網站分享噴血相的前港姐歐陽巧瑩(Tammy)亮相,擁有一身小麥色肌膚、34C好身材的她雖然獲封為「咪神」,但她卻對自己不夠集中的大範圍胸形不甚滿意。與愛犬Tado一同登場的她,就直言對狗狗非常心軟,不捨得罰對方,可謂對牠比自己的男友林師傑更好!大家想知Tammy曬出完美古銅膚色的獨門秘訣?星期三就有得睇喇!最強娛樂APP《東網 ...


歐陽巧瑩要求真高!《東網Baby》的「索女玩曬」系列,今期輪到經常在社交網站分享噴血相的前港姐歐陽巧瑩(Tammy)亮相,擁有一身小麥色肌膚、34C好身材的她雖然獲封為「咪神」,但她卻對自己不夠集中的大範圍胸形不甚滿意。與愛犬Tado一同登場的她,就直言對狗狗非常心軟,不捨得罰對方,可謂對牠比自己的男友林師傑更好!大家想知Tammy曬出完美古銅膚色的獨門秘訣?星期三就有得睇喇!
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!