網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月18日 星期一

【爆相爆片】Eddie朱慧敏 曖昧撐枱腳疑復合 __,Eddie,朱慧敏,

【爆相爆片】Eddie朱慧敏 曖昧撐枱腳疑復合■Eddie前晚與朱慧敏在油麻地大中華食飯。讀者提供圖片朱慧敏去年狠撇屢犯偷食的舊愛彭懷安(Eddie),兩人分手未夠一年,前晚被本報讀者陳先生透過本報「爆相爆片」捕獲撐枱腳,Eddie更欲偷啜朱慧敏,似乎已秘密玩復合!昨日陳先生在電話說:「噚晚10點幾,見到佢哋喺油麻地大中華食飯,男仔屹起身主動哄埋女仔度,佢哄到好鬼埋,畀人情侶感覺。」問到兩人是否有 ...


【爆相爆片】Eddie朱慧敏 曖昧撐枱腳疑復合



■Eddie前晚與朱慧敏在油麻地大中華食飯。 讀者提供圖片

朱慧敏去年狠撇屢犯偷食的舊愛彭懷安(Eddie),兩人分手未夠一年,前晚被本報讀者陳先生透過本報「爆相爆片」捕獲撐枱腳,Eddie更欲偷啜朱慧敏,似乎已秘密玩復合!

昨日陳先生在電話說:「噚晚10點幾,見到佢哋喺油麻地大中華食飯,男仔屹起身主動哄埋女仔度,佢哄到好鬼埋,畀人情侶感覺。」

問到兩人是否有偷啜?陳先生說:「嘴對嘴就冇,男仔向女仔摸面摸頭髮,女仔都冇避開,好似情侶咁。」本報分別致電向兩人求證復合,朱慧敏昨透過WeChat回覆:「多謝大家對我感情生活嘅關心,我同Eddie嘅關係都係保持住好朋友,呢排見好多面,都係公事上面。」

採訪:皓騫


鍾意就快D Share啦!