掃呢頁CODE去手機

2016年7月21日 星期四

洪卓立:被誤傳死訊 洪卓立失聯嚇死湯怡 __,湯怡,洪卓立,

洪卓立笑言對被誤傳死訊已經慣晒。洪卓立與湯怡拍拖睇《捉鬼敢死隊》星群優先場。洪卓立踢爆女友怕睇鬼片:「試過大班朋友上屋企玩兼睇鬼片,點知嗰晚瞓覺就大件事,有人揮拳,我無端端畀人打,最慘係佢瞓到好冧!」贏羅樂林幾條街談到早前再次被誤傳死訊,洪卓立苦笑:「佢(女友)都慣啦,又唔係第一次。有朋友攞我同羅樂林比較,我覺得單日死嘅次數唔夠佢多,但加埋就一定贏佢幾條街!」湯怡則直言與男友失聯一晚,所以擔心:「 ...


洪卓立笑言對被誤傳死訊已經慣晒。

洪卓立與湯怡拍拖睇《捉鬼敢死隊》星群優先場。洪卓立踢爆女友怕睇鬼片:「試過大班朋友上屋企玩兼睇鬼片,點知嗰晚瞓覺就大件事,有人揮拳,我無端端畀人打,最慘係佢瞓到好冧!」

贏羅樂林幾條街

談到早前再次被誤傳死訊,洪卓立苦笑:「佢(女友)都慣啦,又唔係第一次。有朋友攞我同羅樂林比較,我覺得單日死嘅次數唔夠佢多,但加埋就一定贏佢幾條街!」湯怡則直言與男友失聯一晚,所以擔心:「佢去咗朋友屋企打機,返到嚟咪話佢囉,叫佢以後記得帶後備電,唔好再因為電話冇電搞成咁。」

貝安琪就快有嫁期

同場貝安琪則與男友Simon及母親同行,但見其母與男友關係不錯。她冧爆說:「同Simon其實識咗十幾年,大半年前去完朋友婚禮就開始。(媽媽催婚?)都有嘅,我諗都快吊喇,但唔知幾時。」原來Simon職業為「fashion marketing」,對時裝素有研究,與貝安琪有相同嗜好:「平時我衣着佢都有畀意見。(唔鍾意你性感?)唔會喎,佢反而好喜歡添。」

另外,陳婉衡則與男伴同來,但否認對方是追求者:「佢其實係我健身教練,好兄弟嚟嘅。」她透露稍後會到斯里蘭卡拍攝旅遊節目:「聽聞有水上活動,所以免不了著泳衣。今年我著泳衣次數多過著睡衣,都買咗十幾套以備工作需要。」她笑言自己對泳衣款式很有研究:「知道應該著邊套去曬太陽唔留印,又知應該著邊套做嘢先唔會走光。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!